National Glamour / Elle Shopping Day

He shit! Ga vandaag op jacht naar n jurk voor n bruiloft en wil bij ladress kijken maar heb geen glamour. Ff kijken of ik t ergens in de stad kan kopen

Monki en H&M deden niet mee toch?

Meestal hebben winkels dan wel een aparte actie… Maar dat kan ik nu dus niet checken :sweat_smile:

H&M volgens mij wel! M’n moeder was iig helemaal enthousiast dat die wel weer mee deden. Maar weet niet of zij goed gekeken geeft haha

Oh dat wist ik niet, toch hopen dat ze het weer gaan doen dan

@soleado https://www.zalando.nl/dames/?camp=ngd

Alleen bepaalde items dus :confused:

1 like

H&m doet wel mee alleen heeft een update voor de app en het member programma. Was helaas uitgerekend vandaag gepland. Verwachting is dat t over een uur of 2 klaar is als t soepel loopt. Zulke dingen lopen helaas vaak uit maar hoop zelf ook dat dat niet zo is

2 likes

Ik heb besteld bij h&m vannacht toen ik even wakker was. Kortingcode deed het alleen geen bevvestigingsmail gehad. Vraag me af of het goed is gegaan :disappointed_relieved:

Haha oh dan is t nog heel knap dat je erdoorheen bent gekomen want hij zou 12 uur lang offline zijn.
Als ie t straks weer doet even in je account kijken bij h&m en dan mijn bestellingen.

Das toch ook wel weer klasse geregeld van de H&M… :joy: Zo lopen ze denk ik veel orders mis

2 likes

Extreem veel idd. Personeel kan nu zelf natuurlijk ook niks bestellen en alleen al dat bedrag scheelt een boel hahaha.
Dit stond alleen helaas al lang gepland.
Vind het zelf ook vrij zonde dat ze niet een week hebben uitgesteld de update uit te voeren want nu zullen de mensen bij de klantenservice veel shit over zich heen krijgen en helaas terecht.


Ik heb ze hoooor jippie :clap:

15 likes

Nice! Ik ben nog steeds in twijfel of ik lage zwarte met rozen bestel of knalblauwe :stuck_out_tongue: Denk dat ik vanavond rond 11 uur pas beslis, haha. Korting geldt overigens wel op de smooth-versies uit de color pop collectie :slight_smile:

1 like

Please plaats hier of in het andere topic jullie aankopen want met dit soort dagen zie ik door de bomen het bos niet meer

4 likes

Het was denk ik rond een uur of 1, ik ben benieuwd, haha! Als hij het weer doet ga ik inderdaad maar eens kijken. Maar het is wel raar inderdaad, dat ze dat precies nu doen.

Ik weet niet of het om de old skool gaat en welke maat je nodig hebt, maar op bol.com staan nog veel maten!

Ik heb al een week keuzestress. Ik wil alles, maar ik wil ook weer niets, ik kan niets vinden. HELP?

2 likes

Ik heb voor het eerst verlanglijstjes op verschillende websitebezoek bijgehouden maar bijna niks doet mee :smirk:

Ah dju niet aan gedacht dat Asos hier ook aan mee zou doen, gister een bestelling geplaatst :weary: En opnieuw bestellen heeft geen zin want die artikelen zijn inmiddels uitverkocht in m’n maat.

@LastYoungRenegade Sorry dat ik you tag, maar ik vind jou wel de expert op Dr. Martens gebied haha, ook omdat je al zoveel Docs hebt gehad. Ik heb nu ook maat 38 binnengekregen van Asos, maar ze zaten in een gewone doos? Maat 39 zit in een Dr. Martens doos? Huh? :sweat_smile: Heel stom misschien, maar dan twijfel ik gelijk een beetje aan de echtheid haha. Of gebeurt dat wel vaker bij Dr. Martens naar wat jij weet?

Al zal Asos wel alleen echt spul verkopen, lijkt mij? :sweat_smile: