National Glamour / Elle Shopping Day

Ik heb 1 maat groter besteld dus ik hoop dat ze niet te groot zijn !

1 like

kan het niet zijn dat iemand neppe teruggestuurd heeft? en asos dit niet opgemerkt heeft? volgens mij zitten dr martens namelijk altijd in een doos met het logo

1 like

Maar hoe merk je zo’n doos niet op?

he gedver toen h&m het deed was m’n halve winkelmandje ineens uitverkocht.

Kan ook zijn dat de originele doos heel erg beschadigd was. Heb ik ook een keer gehad met nikes via Zalando

1 like

omdat het misschien automatisch gaat? en ze enkel een code scannen? of iemand die er totaal geen verstand van heeft? Snap iig wel dat @Foucher nu twijfelt aangezien het wel vreemd i. maar zoals @FrozenFlame zegt kan het ook goed een beschadigde doos zijn geweest!

1 like

H&M gaat lekker, kon eindelijk betalen, crasht die app weer nadat ik op bevestigen klikte. Nu dus geen aankoopbewijs maar het geld is wel afgeschreven :thinking:

Ik heb ook eerder Dr Martens besteld bij Asos, en die zaten ook in zo’n doos zonder logo. Zijn gewoon echt hoor :blush:

2 likes

Als je niets kan vinden niets kopen. Er is absoluut niets mis met je smaak en als je niet iets ziet wat leuk genoeg is, dan is 20% korting ook de moeite niet waard. Heb zelf de patat met hamburger happy socks besteld maar als dat het enige is wat ik kon vinden, dan is voor mij de lol er ook wel af. Vroegah had ik ellenlange wishlists en kon ik helemaal los gaan, nou is het het allemaal net niet

7 likes

Ik heb internet afgestruind, ik denk dat ze wel echt zijn. Asos heb ik voor de zekerheid een berichtje gestuurd via Facebook en ze bevestigen wat @FrozenFlame en @Radio zeggen. Bedankt allemaal! :blush:

3 likes

Ik heb mezelf gejinxt denk ik. Ik heb zojuist mijn Becca Champagne Pop laten vallen, dus nu moet ik een nieuwe haha.

Heb het ook in Beauty gevraagd, maar is C Pop hetzelfde al Champagne Pop bij Becca?

1 like

Ik heb zelf c pop niet gezien maar ik heb gelezen dat dit dezelfde is als champagne pop.

1 like

3 nieuwe broeken besteld, 6 blouses en nieuwe schoenen :smile:

Nu heb ik eigenlijk ook nog nieuwe bh’s nodig, bij de Hunkemöller heb je braparty, 3 halen 2 betalen. Zou je daar nog 20% korting op krijgen?

1 like

nee is niet geldig op andere kortingsacties helaas

HĂš shit! Thnx!

Dit had ik ook, maar kreeg na een half uur toch een mail met de orderbevestiging

Ik was er van 10.30-14.15 en aan het einde was het bessstttt wel druk :sweat:

Is bij jullie de H&M favorietenlijst ook leeg sinds vandaag?

Staat er bij mij nog in! Kan het zijn dat je bent uitgelogd?

Ik zie wel m’n puntenaantal en m’n bestellingen
 Dus ik lijk gewoon ingelogd.