National Glamour / Elle Shopping Day

Wil je delen welke broeken? Ik ga er zometeen thuis een bestellen van Scotch & Soda maar heb nog veel meer inspiratie nodig

Leviā€™s! Ik heb zon moeite met broeken en deze van de pluscollectie zitten me als gegoten!

1 like

Ik denk dat de doos dan stuk gegaan is bij transport naar hen toe. Ik weet dat je bij Zalando dan serieus 10 e korting krijg, bij Asos geen idee overigens. (:joy:). Zijn mensen die ze daarom terug sturen.

H&M doet het bij mij nog steeds niet :confused:

Gelukkig kwam ik dit topic tegen. Volgens mij heb ik onder een steen geleefd. Meteen voor mijzelf een nieuwe trenchcoat en een jurkje gekocht. En voor mā€™n zoontje ook een trenchcoat. Ik ben benieuwd hoe het bij hem zal staan.

Ja. Hysterisch druk.

1 like

02

Deze besteld met korting :smiley: Mijn eerste lage modellen.

15 likes

Om 23.57 omdat ik besluiteloos ben.

13 likes

ik ben echt los gegaan bij de h&m :joy:

2 likes

Mooi! Waar is deze van?

Pfff, vanavond had ik even wat meer tijd om beide maten van de Docs beter te passen. Maat 39 zit bij de tenen goed en bij de hak te ruim, maat 38 zit aan de krappe kant bij de tenen (meer aan de rechtervoet). In de tong van 38 staat trouwens ā€œPascalā€ en in 39 ā€œ1460 Pascal.ā€

Misschien dat ik dan alsnog de 39 moet houden en dan met zooltjes ofzo. Ik ben er nog niet helemaal over uit. :joy: Maar ik vind ze wel al erg leuk.

Laat zien :slight_smile:

Leviā€™s.

1 like

Zijn er nog codes die vandaag nog werken?

Dat klinkt als mijn voeten haha. Maar ik heb 41 en 41.5, dus ik draag van docs meestal 42. Moet wel zeggen dat ik wat losser fijner vind. 1460 Pascal en Pascal zijn tegenwoordig btw zelfde.

1 like

Ik heb zojuist Asos geprobeerd en die lijkt te werken. Nog niet afgerekend trouwens.

1 like

Hm okƩ, ik dacht dat dat misschien nog wat verschil zou maken maar niet dus! De 1460 Pascals voelen wat gladder aan. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als @suus zegt dat ze nog een stuk uitlopen, hou ik de 38 denk ik maar. Kun je ze dan ook met dikkere sokken aan (Suus)? Want momenteel zitten dan de Docs in maat 39 lekkerder, ik heb beide maten getest met skisokken. :joy:

Schoenen worden nooit langer in de lengte. Het leer wordt alleen soepeler waardoor ze beter gaan zitten.

Klopt, maar bij de grotere maat heb ik dat mijn hak bij het lopen steeds omhoog schuift en dat ik aardig wat ruimte aan de zijkanten en op de wreef heb. In 38 voelen mijn tenen wat ā€œopgeslotenā€ ofzo, maar ze komen niet tegen de schoen aan maar wel een stuk steviger.

Ik kan wel zeggen dat dit de eerste schoenen zijn waar ik echt bij struggle, normaal heb ik echt altijd 39 en anders zijn ze overduidelijk te klein en weet ik gewoon zeker wanneer iets goed is.

Vroeger wel :slight_smile: Tussen 1460 en 1460 Pascal zit overigens wel verschil (Pascal is smaller en vaak ook soepeler leer). Al moet ik zeggen dat ik ze niet heel smal vind ofzo. En dat terwijl ik vrij brede voorvoeten (bij je tenen) heb (en smalle hakken, dus heel handig :joy: ) Bij mij lopen ze nooit megaveel uit. Weet niet welke je hebt, maar vegans schijnen niet uit te lopen en bij glitter vind ik het ook verdraaid lang duren.

Totnutoe heb ik alleen moeite met de glitter en met de Bentley II heart qua inlopen (en de Bentleys heb ik al heel wat kilometers aan gehad :frowning_face:) , verder zat alles met twee weken wel goed. Oke, en het lila paar dat ik al een jaar heb staan en wat een beetje een miskoop was :joy: Maar mijn Pascals had ik het snelste ingelopen. Moet wel zeggen dat ik vijf dagen in de week ruim boven de 10.000 stappen kom, dus loop ze wat dat betreft vrij snel in.