National Glamour / Elle Shopping Day

Wehkamp heeft nog korting

Ik heb gewone zwarte, waarvan 38 “Pascal” is en “1460 Pascal” dus 39. In 38 ben ik me wel teveel van mijn tenen bewust (dat opgesloten gevoel) maar dat kan ook komen doordat ik er juist teveel op focus. :joy:

Ik had dit ook bij mijn 1460’s, maar nu merk ik er niks meer van! Was ervan overtuigd dat ik ze te klein had gekocht, terwijl iedereen juist zei dat ze redelijk groot zouden vallen. En een maat groter was weer te groot zoals jij dus ook hebt.

Voor werk.
Wel open maar ja skitta.

33 likes

Oh my, sexy @Flamoes

Edit: oh hahaha voor werk dus.

2 likes

Wat een beauties!

1 like

Ik heb alles in de winkel gekocht op een blazer na. Wil je anders aanfoto’s? Dan stuur ik je die :slight_smile:

Dit is de blazer:


Ben weer lekker beinvloed door een forummer :joy::heart:

3 likes

Heeel mooi :heart_eyes:

1 like

Wanneer is het weer zover? Eind september?

1 like

Meestal wel, het is altijd begin april en eind september. Als je graag hysterisch geld uit wil geven, ga je gang. Ik geef het liefst zo min mogelijk geld uit aan dingen die ik niet nodig heb, want ik heb niets echt nodig, en dan slaag je beter in de zomer of kerstsale. Ik vind 20% korting altijd net niets.

1 like

Ik bemoei me er even onnodig mee maar ik vraag me oprecht af wat je met deze reactie in dit topic teweeg wilt brengen haha

38 likes

Hahah wat is dit? Maar chill dat je @Lindemann toestemming geeft om haar geld uit te geven.

11 likes

Wajoo wat een aannames.

Ik vroeg het trouwens in dit topic omdat ik er op hun website nog niets over kan vinden. Had verwacht dat de precieze datum al breed bekend zou zijn dus dacht dat het misschien afgeschaft zou zijn!

3 likes

Die reactie van @Egel is alleen maar aardig bedoeld hoor. Beetje jammer dat er dan zo op haar gereageerd wordt.

Wat is er aardig bedoeld aan “als je hysterisch geld uit wil geven, ga je gang. Ik koop niks want ik heb niks nodig.” Als het zo aardig bedoeld was, dan had ze het ook alleen bij de maanden kunnen laten imo.

10 likes

Haha ja super aardig inderdaad.

2 likes

Nou zo lees ik dat dus echt niet. Ik interpreteer haar post meer zoals: 20% korting is niet zoveel, je kunt beter wachten tot de kerst en wintersale want dan is er meer korting. Doe ik ook.

En nja @Egel kennende… Ik ga er niet vanuit dat ze het zo bedoeld als dat jullie denken. Maar goed ze weet zelf natuurlijk het beste hoe ze haar post bedoeld heeft. Dus @Egel? :slight_smile:

3 likes

Maarja goed bedoeld =/= goed geuit

4 likes

Lees op verschillende sites zaterdag 28 september. Maar zie het nergens op de Glamour site? :face_with_raised_eyebrow:

Edit: https://www.hearst.nl/wp-content/uploads/2019/06/NGD-najaar-2019-voorstel_NL_winkels1-2.pdf

Ja dit had ik ook gelezen! Misschien dat alle reclame eromheen pas een paar weken voor de 28e komt.

Thanks in ieder geval, ik houd hoop😎