National Glamour / Elle Shopping Day

Het was inderdaad bedoeld zoals @Filia het uitlegde. Ik kom om in de schoenen en tassen. Als ik weer eens nieuwe schoenen of tassen koop dan koop ik ze omdat ik ze wil en niet omdat ik ze nodig heb. Dat was trouwens wat ik bedoelde @Spaarlamp. Ik zei niets over zelf niets kopen omdat ik niets nodig heb.

Vind het wel gezellig om met glamourdag de stad in te gaan maar ik vond het best stom om elk jaar de dingen die ik met glamourdag met 20% korting had gekocht met 40%, 60% of meer in de kerstsale te zien.

@Lindemann Ik weet niet hoe jij mijn berichtje gelezen heb maar ik vond glamourdag elk jaar wel een ding. Je hebt van te voren topics en verlanglijstjes en het is gezellig om dan de stad in te gaan. Vond het zelf gewoon jammer dat ik er afgelopen kerst achter kwam dat ik honderden euro’s minder had uit kunnen geven aan dingen die ik niet nodig heb. Ga waarschijnlijk zelf alsnog de stad in, ben dit jaar alleen iets voorzichtiger met mijn geld.

4 likes

Op de website van Glamour nu ook 28 september bevestigd: https://events.glamour.nl/national-glamour-day

2 likes

Hoi hoi! Ik zit even op de site te lezen, en ik zie dat de regels anders zijn dan voorgaande jaren. Je moet de scholling guide bij de AH halen - op is op - of anders kan je een voucher krijgen.
Zal je online nog gewoon met een makkelijke code kunnen shoppen?

Kennen jullie dit van de laatste keer?

Ik vroeg het me ook al af !

Maar die sale is bijna drie maanden later. Het is wel goed om kritisch te kijken naar je uitgaven en aankopen! Maar het komt toch vaker voor dat wat jij leuk genoeg vond om voor de volle prijs te betalen later in sale komt. Risico vh geshop :stuck_out_tongue_winking_eye:

Puur speculatie hoor, maar lijkt me wel dat je alsnog makkelijk online kunt bestellen, anders denk ik dat het voor veel merken niet zo aantrekkelijk is om deel te nemen. Dan kunnen ze net zo goed op de 28e zelf ook 20% korting geven (wat sommige ketens ook al doen geloof ik). Ze kunnen ook niet iedereen een persoonlijke code geven en kan me niet voorstellen dat online shoppen helemaal geen onderdeel uitmaakt van de actie.

Je moet je eerst online inschrijven, en dan krijgt je van tevoren een mail met de codes

3 likes

Wat stom!! :worried:

Ik heb me aangemeld, wil zodra ik de codes heb ze hier wel delen!

4 likes

Hebben jullie ook gezien op wat voor sneaky manier je je moet afmelden voor de nieuwsbrieven?

Nee niet gezien. Hoe dan?
Ik heb me ook aangemeld, wil hier ook wel codes delen

Eerst staat er dat je je moet afmelden voor de
manieren waarop je informatie kan krijgen van Glamour door vinkjes te plaatsen.

En daarna dat je je kan afmelden voor Hearst door géén vinkjes te plaatsen.

Ik kan het niet uitleggen :stuck_out_tongue: Maar je moet wel goed lezen dus.

1 like

Ohh ja dat heb ik wel gezien! Is heel sneaky opgezet idd. Maar als het goed is heb ik het goed ingevuld.

2 likes

Oh daar heb ik dus echt overheen gekeken! Glamour heb ik dus wel afgemeld, maar Hearst niet… Vind dat erg misleidend want de meeste mensen lezen gewoon helemaal niet of niet goed :stuck_out_tongue: En ik wil niet dat Hearst mij gaat mailen voor wat dan ook.

Ugh Hearst. EGF killers.

29 likes

Zijn dat van die spammers?

Er staat nu op de site dat de codes gewoon gedeeld worden op de site, gelukkig!

4 likes

Ik heb al 2 codes gekregen, omdat ik de nieuwsbrieven van die winkels ontvang.

Sacha : GLAMOUR19
Manfield : FASHIONWEEKEND19

6 likes

Wat willen jullie kopen?

Ik wil deze eigenlijk heel graag. Al weken zit ik er naar te kijken, maar vind het wel veel geld. €129,99 nu €103, dus wie weet dat ik hem nu ga bestellen.
En jij?

5 likes