National Glamour / Elle Shopping Day

Kijk op de website van National Glamourday, daar staan alle kortingscodes opgesomd. En de lijst is langer dan die hierboven staat.

Zijn er nog andere webshops die ook meedoen, alleen niet onder de noemer National Glamourday? Vorige jaren waren er altijd wel sites die ook een kortingsweekend hielden.

1 like

Ik kreeg een mail van Sissy Boy; 20% korting. Doet niet mee aan Glamour Day, maar zijdelings dus kennelijk toch wel…

Ik denk dat H&M ook weer een eigen “fashionday” heeft oid.

1 like

Volgens mij moeten bedrijven best veel betalen om mee te mogen doen aan die Glamour day…
Vandaar dat veel dus gewoon zelf 20% korting hebben die dag, dat ‘scheelt’ ze alsnog geld terwijl ze wel meeliften op de populariteit van die dag

1 like

Yes hebben ze inderdaad!

2 likes

Weet iemand of de Glamour nog te koop is? Ga morgen toch in real life shoppen en dan is dat tijdschrift toch wel handig…

Ik hoop het. Heb nog een winkel mandje vol.

Mijn loon is tactisch precies voor deze dag gekomen, sowieso dat ik morgen los ga

1 like

MyJewellery doet ook mee, 20% en gratis verzending

Maar bol heeft maar een hele kleine collectie voor glamour day dus dat is wel een tegenvaller

1 like

kortingscodes werken!

2 likes

Nu al, of wat?

1 like

Kak ik ben dit evil plan vergeten uit te voeren :frowning:

Meh. Mijn maat is al uitverkocht op Zalando. En via die site van Dr. Martens zelf moet je zelf de evt. retourkosten betalen. Echt geen zin in :weary:

Er zit hier wel een Dr Martens winkel in de stad maar aangezien ik die schoenen tegenwoordig overal bij hippe meisjes zie zal het wel tyfusdruk zijn daar morgen…

Eeuwig zonde dat ik mijn paar uit 2003 aan mijn moeder heb gegeven :disappointed_relieved: (nja ze heeft ze gejat maar ok).

sacha heeft ook al een code voor 20% die nu al actief zou zijn: NGD2018
zaterdag gaat er automatisch 20% af en er stond ook in hun mail dat het tot en met zondag geldt

Meh, ik heb wel gepast (bij Nelson, daar laten ze je gewoon lekker met rust) dus ik weet wat ik wil maar op de DrMartens-site is veel uitverkocht.

Ja, heb daar net die zwarte Dr. Martens besteld met korting. Werkt dus!

1 like

Zojuist bij mango nieuwe jas online gekocht met de code :heart_eyes: .

Ik had vroeger ook twee paar dr martens en heb ze ook weggedaan. Volgens mij zelfs gewoon in een kledingbak. Ik kan mezelf echt wel wat aandoen als ik hieraan denk. Een paar was zwart wit zebraprint hoe geweldig :sob::sob::sob:

4 likes