National Glamour / Elle Shopping Day

Ik heb dit ook. Heel vreemd aangezien ik ook gewoon club member ben. Denk idd dat het aan de glamourday ligt? Maar dit vind ik dan echt weer een reden om niet te bestellen… er staat duidelijk ‘gratis voor club members’ (misschien gierig maar verzendkosten zijn zo stom, zeker wanneer je voor een aanzienelijk bedrag bestelt)
Dacht eerst dat het aan mij lag ofzo maar jullie hebben er blijkbaar ook last van.

1 like

Ik ben wezen winkelen vandaag, en goed geshopt, maar niks met Glamour Day korting haha. Hebben jullie nu ook een beetje fomo? Dat je bang bent een goede aanbieding te missen?

Lukte mij ook niet inderdaad. Weet niet welke hij wil maar Sarenza heeft wel een werkende code en die hebben best een hoop Vans dus misschien is dat een optie? (Zelf niks gekocht trouwens, heb geen geld en was mezelf aan het kwellen.)

1 like

Ik heb een winterjas en een trui besteld via aboutyou! De trui er maar bij gedaan omdat ik anders niet aan de minimale bestelwaarde van 75 euro kwam

Webshops? :smiley: Zalando, Aboutyou en Bijenkorf hebben wel echte winterjassen

1 like

Daar stonden ze helaas niet op. Ik had alle mogelijke winkels al geprobeerd :stuck_out_tongue:

Ah wat balen! Ik zou misschien wel overwegen om Vans/Glamour een mailtje te sturen. Zij beloven die korting maar hij is er niet (zal wel een technische fout zijn lijkt me), denk dat er best kans is dat ze je alsnog die korting aanbieden?

1 like

Ja, ik dacht al van huh normaal is het wel gratis verzendkosten, hoezo nu ineens niet? Dus ik ging het even navragen hier, maar blijkt dat meerdere het hebben idd. Jammer hoor.

Ik heb vandaag serieus alleen een riem, een kettinkje en blousjes voor mn zusjes besteld. Nouja, wel goed voor mn portemonnee dat ik zo weinig heb uitgegeven.

Piet zoomers heeft ook ineens een naai-actie met de verzendkosten, boven €100 is normaal gratis (behalve afgeprijsde artikelen), maar bij glamourday betaal je ineens €5 verzendkosten. Afgelopen 2 jaar werd dat elke keer na 1 mailtje gecrediteerd, maar dit jaar doen ze ineens moeilijk, want ‘acties’ horen ineens ook bij ‘afgeprijsd’, dus nu moet je het wel betalen.
En retourneren kost ook €7, eigenlijk is het gewoon drie keer kut, maar ze zijn de enige webshop die mijn favoriete spijkerbroek met korting verkoopt, dus het moet maar…

Ik wil eigenlijk graag een jas van Woolrich, maar die is nergens met korting geloof ik, of heeft iemand hier nog de gouden tip?

Doet Bershka niet mee? :disappointed_relieved:

Ik was vandaag in Alkmaar, daar hadden bijna alle winkels korting omdat het ook shopping night was. Mega chill

1 like

Pfff lekker kut. En kei duur dat retourneren zeg :o

Heb wel een beetje last van fomo nu. Heb gisteren (of eigenlijk vrijdag om 00.15) een tas besteld maar krijg van die kortingen altijd het idee dat ik ineens van alles nodig heb. Wilde nog wel dr. Martens maar na een dure vakantie was m’n budget een beetje op dus moet nog maar even wachten. Maar had ineens ook allemaal truien in m’n mandje terwijl ik absoluut geen truien nodig heb. Wel interessant wat korting met je doet, je denkt ineens dat je van alles nodig hebt

4 likes

Sascha heeft de aankomende week ook nog 20% korting! Voor de mensen die dr martens hebben misgelopen.

2 likes

Heb hem ook in het kortingscode topic gezet, maar ik heb nog een code voor 20 euro korting bij besteding vanaf 100 bij Zalando. Weet niet of je daar vandaag ook nog met korting kunt bestellen maar als er iemand is die hem wil hebben hoor ik het wel. Is alleen vandaag nog geldig.

Wat een goeie tip! Ik ga komende week nog even kijken :slight_smile:

Ja echt :frowning: ik zat al zo lang op arizona van proenza schueler te azen en die doet niet mee

1 like

Ik had ze voor de zekerheid nog een berichtje gestuurd of het inderdaad kon, kreeg ik een bericht terug dat dit niet kon en ze apart moest terugsturen :roll_eyes: Net dus even gebeld gezien jouw bericht en toen bleek dat het wel gewoon samen teruggestuurd kan worden, zolang ik ook een deel van de eigen producten van Zalando retourneer. Handig dat ze daar zelf ook goed op de hoogte zijn allemaal :wink:

1 like

Aangezien wij morgen de sleutel van ons eerste koophuis krijgen en we dus gaan verhuizen, heb ik alleen laarsjes kunnen kopen want mijn geld was op. Best last gehad van fomo gister hahaha. Wel leuk om te zien wat jullie allemaal hebben kunnen scoren.

1 like

Ik heb vandaag een pakket van zalando ontvangen en het partnerartikel zat gewoon bij in de doos. Normaal gesproken kun je in de app op “artikelen terugsturen” drukken en kiezen wat je wil terugsturen. Echter staat het partnerartikel onder die knop en zag ik geen mogelijkheid om het artikel te retourneren. Heb het maar gehouden en ga het weggeven, maar wel heel vreemd hoor. Dr vorige keer kreeg ik de artikelen in een aparte doos en zat er een retourbon (een andere bon dan die je normaal via zalando krijgt) in die ik kon gebruiken.

Zo dus