National Glamour / Elle Shopping Day

Oh ja, je hebt gelijk!

:sos::bangbang: de other stories sale is begonnen via deze link https://www.stories.com/ en_eur/vip-sale.html?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=2019_03_11_early_access_sale_EU&utm_content=
Ik ging de glamourday code proberen en hij werkt (perongeluk?) al :+1:t2: Ik ben lekker los gegaan

5 likes

Ja de code werkt op alles :tada:

Welke heb je besteld?

Super goede tip, had al dingen in mijn mandje

1 like

Mooi!!

Zoveel thanks voor deze heads up!!

1 like

Wow zwaardvis, you tha real mvp!

1 like

Haha ik was ook helemaal in mijn nopjes na deze vondst :sunglasses: shop ze

1 like

Hij doet t bij mij niet bij &otherstories :dizzy_face: Misschien weer gedeactiveerd?!

Omg, bedankt voor deze tip!!
Hij doet het nog steeds, heb hem zojuist gebruikt! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hij doet t!

Heb je allemaal hoofdletters gedaan?

Oh grapje je hebt m al haha

Held! Was al bang dat dingen in mijn maat uitverkocht zouden raken, dit is nu een soort early access haha

1 like

Kan niet wachten dat t 6 april is, ik wil nieuwe Levi’s broeken!!

Oh en ik wil ook Nikes van zalando, had nog een cadeaubon en nu zijn ze al afgeprijsd, en dan ook nog met 20 procent korting, zou lekker zijn

2 likes

Ik ga ook voor sneakers van Zalando, welke heb jij op het oog?

Ik vind Glamour Day echt verschrikkelijk, want ik heb al even iets nodig, maar ik denk steeds: ja straks is het goedkoper en dan krijg ik spijt. :thinking:

9 likes

Heeft iemand enig idee of de code van Westwing werkt op de site westwingnow? Of alleen voor westwing.nl?

Dit heb ik precies. Zoveel keuzestress krijg ik er dan van en het gevoel dat ik de korting “moet” benutten.

1 like