Ik heb ook eerder Dr Martens besteld bij Asos, en die zaten ook in zo’n doos zonder logo. Zijn gewoon echt hoor 
Als je niets kan vinden niets kopen. Er is absoluut niets mis met je smaak en als je niet iets ziet wat leuk genoeg is, dan is 20% korting ook de moeite niet waard. Heb zelf de patat met hamburger happy socks besteld maar als dat het enige is wat ik kon vinden, dan is voor mij de lol er ook wel af. Vroegah had ik ellenlange wishlists en kon ik helemaal los gaan, nou is het het allemaal net niet
Ik heb internet afgestruind, ik denk dat ze wel echt zijn. Asos heb ik voor de zekerheid een berichtje gestuurd via Facebook en ze bevestigen wat @FrozenFlame en @Radio zeggen. Bedankt allemaal! 
Ik heb mezelf gejinxt denk ik. Ik heb zojuist mijn Becca Champagne Pop laten vallen, dus nu moet ik een nieuwe haha.
Heb het ook in Beauty gevraagd, maar is C Pop hetzelfde al Champagne Pop bij Becca?
Ik heb zelf c pop niet gezien maar ik heb gelezen dat dit dezelfde is als champagne pop.
3 nieuwe broeken besteld, 6 blouses en nieuwe schoenen 
Nu heb ik eigenlijk ook nog nieuwe bh’s nodig, bij de Hunkemöller heb je braparty, 3 halen 2 betalen. Zou je daar nog 20% korting op krijgen?
nee is niet geldig op andere kortingsacties helaas
Hè shit! Thnx!
Dit had ik ook, maar kreeg na een half uur toch een mail met de orderbevestiging
Ik was er van 10.30-14.15 en aan het einde was het bessstttt wel druk 
Is bij jullie de H&M favorietenlijst ook leeg sinds vandaag?
Staat er bij mij nog in! Kan het zijn dat je bent uitgelogd?
Ik zie wel m’n puntenaantal en m’n bestellingen… Dus ik lijk gewoon ingelogd.
Wil je delen welke broeken? Ik ga er zometeen thuis een bestellen van Scotch & Soda maar heb nog veel meer inspiratie nodig
Levi’s! Ik heb zon moeite met broeken en deze van de pluscollectie zitten me als gegoten!
Ik denk dat de doos dan stuk gegaan is bij transport naar hen toe. Ik weet dat je bij Zalando dan serieus 10 e korting krijg, bij Asos geen idee overigens. (
). Zijn mensen die ze daarom terug sturen.
H&M doet het bij mij nog steeds niet 
Gelukkig kwam ik dit topic tegen. Volgens mij heb ik onder een steen geleefd. Meteen voor mijzelf een nieuwe trenchcoat en een jurkje gekocht. En voor m’n zoontje ook een trenchcoat. Ik ben benieuwd hoe het bij hem zal staan.
Ja. Hysterisch druk.

Deze besteld met korting
Mijn eerste lage modellen.