National Glamour / Elle Shopping Day

Voor de liefhebbers; bol . com heeft vandaag nog 60% korting op parfum. Net mijn parfum besteld, die was van 84 euro naar 37 afgeprijsd

1 like

Ik zag dat het volgende week weer Glamour Day is.

7 likes

Oh niks van meegekregen! Is de hype een beetje voorbij tegenwoordig of heb gewoon onder een steen geleefd?

3 likes

Denk dat de deals tegenwoordig lang niet meer zo goed zijn als vroeger, kost elk jaar ook meer om mee te doen als winkel/merk

1 like

Het is dat ik weet dat het altijd rond deze periode is en op ging zoeken wanneer het nu zou zijn. Heb het ook nog nergens voorbij zien komen.

Maar inderdaad, veel merken/winkels hebben wel eens 20% korting. Daarvoor hoef je niet op deze dag te wachten.

1 like

Waar kan ik de zalando code vinden? Of moet dat nog bekend worden gemaakt?

Ik was ook al op zoek naar de codes maar las online dat ze die pas op de dag zelf publiceren.

1 like

Thanks! Evenin de gaten houden dus

1 like

Hoop wel dat het dan een kortingscode is van 20% op alles maar heb zo’n vermoeden dat het weer op een geselecteerd deel is.

1 like

Codes staan hier sinds een paar dagen

Die Zalando code betreft uiteraard een selectie. Lijkt wel een flinke selectie te zijn maar komt voor mij uit op 7 euro korting (op een totaalbedrag van 220)

2 likes

Vogue shopping night?

1 like

Ik had al een week sinds eeuwen een bestelling klaar staan voor Zalando, heb ik ook echt maar een fractie korting op het totaal. Dus nja kan ik wel nog langer wachten haha

Kleertjes.com voor kinderen

1 like

Weet iemand of er een lijst is met winkels die ook in België meedoen? Heb nu al H&M geprobeerd en de code doet 't niet :expressionless:

1 like

Doet de Zara niet mee?

Ik had vanochtend voor 8u alweer €200 uitgegeven aan dingen die ik niet nodig heb dus ik vind het wel weer genoeg geweest.

7 likes

Ik heb alleen even mijn voorraad van Paula’s Choice aangevuld.

2 likes

Zara doet nooit mee toch ?

Wel grappig voorgaande jaren hadden we pagina’s lang met allemaal aankopen. En nu is het erg stil :joy:

1 like

Ik ook! Alsnog zo duur weer :unamused: Maar kan ik in ieder geval ruim een half jaar weer vooruit