Nieuwe producten in de supermarkt #2

nieuw bij de jumbo?

5 likes

Sorry prijzen vergeten :sweat_smile:

6 likes

Niet nieuw, maar deze vond ik echt niet lekker. Heel weinig sate, had ook een raar licht kleurtje. Normaal vind ik pittig wel lekker, maar dit smaakte niet goed. Werd er gewoom misselijk van…

1 like


Wist niet zo goed waar ik dit kon delen maar dit is toch cute hahaha

11 likes

Ja deze had ik laatst in het wjekw foto editie geplaatst. Hoorntjes zijn zwart, krokante, op het ijsje zit discodip en er zit een frambozensaus (denk ik?) doorheen. Ik vind ze heel lekker. Zit inmiddels al aan de derde doos :see_no_evil:
Alleen die verpakking al:

Maar dat hoedje gaat er echt lastig van af. Papier zit er helemaal ingevouwen. Dus dat is eigenlijk wel een minpuntje

3 likes


Voor al je gespotte alpaca’s

Volgens mij zit daar ook geen pinda in, of was dat een andere?

Dat weet ik niet meer😅 maar lekker was het niet… Nog aanraders?

Anders zat je al aan de vierde doos? :sweat_smile:

1 like

1 like

Die maiswafels met paprika van de AH zijn echt super lekker! Beetje late to the party maar toch, heerlijk

12 likes

Eens! Ik neem ze graag mee naar werk als tussendoortje

1 like

Nieuwe variant van snack a jacks! Formaat is wat kleiner en minder dik dan de andere smaken die ze al hebben.

Er was ook nog een blauwe versie; dat was iets met Marokkaanse kruiden.

6 likes

afbeelding

Is dit nieuw? Ik heb deze gekocht en vind hem echt heel lekker! Kaneelachtig ijs met stukjes speculoos, en zo weinig kcal (400 voor hele pot). Aanrader dus!

3 likes

Paprika rijstwafels waren vandaag bij mij alweer uitverkocht :sob: ze vallen goed in de smaak denk ik, vind ze ook zo lekker!!!

Wel ijsjes gescoord bij de jumbo vandaag (solero ananas hadden ze niet😭), maar wel deze
Peach hibiscus van Ice Kitchen, echt heeeerlijk 10/10!!! En ik zag die smaken op hun site :scream: earl grey tea, strawberry black pepper and white chocolate, blueberry honey and yoghurt…

Ook deze vond ik heel lekker, beetje danone achtig, 9/10

afbeelding

En ten slotte had ik dit reepje gescoord bij de kassa (ben er weer in getrapt)

Voor geen toegevoegde suikers en zo weinig kcal vond ik hem lekker!! Niet heeeel veel smaak maar toch een lekkere chocolade kick, 8/10

9 likes

Ik vond de blueberry/honey/yoghurt van die ijsjes niet zo boeiend! Niet heel rijk van smaak en er zitten pitjes in, dus die zitten dan lekker tussen je tanden. 6/10
Ik zag dat ze ook koffiesmaak hebben en die lijkt me wel heel lekker!

Oooh jammer!!! Koffie lijkt me ook bijzonder :grinning:

Zag ook deze voorbij komen, lijkt me ook wel t proberen waard

8 likes

Ja zó lekker hè! Ook omdat het paprikapoeder aan alle kanten zit in plaats van aan één kant (al heeft dat ook zo zijn nadelen want mijn hele mond en handen zitten gelijk onder hahaha)

1 like

afbeelding afbeelding

Interesting!

8 likes

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

9 likes