Nieuwe producten in de supermarkt #2

is dit nieuw? het was heerlijk :smiling_face_with_three_hearts: ik vond het bestwel naar champignon smaken terwijl dat er niet inzit :sweat_smile: maar was gewoon lekker, niet té draderig (geen fan van een echte vleesstructuur) en de korst was niet zo hard als uit de frituur maar wel gewoon prima!

10 likes

Hij was wel zacht, maar vond de smaak niet lekker romig ofzo😅

Volgens mij inderdaad redelijk nieuw! Ik heb ze een paar weken geleden gehad en vond ze ook mega lekker.

1 like

Het is ook de ‘light’ versie dus dan zit er waarschijnlijk minder vet in waardoor het minder romig is. Heb deze ook geprobeerd maar mis dan echt de treat die je bij de normale versie krijgt. Vind dat je ijs of andere lekkernijen niet in light moet nemen, juist lekker genieten van de suikers en romigheid haha.

1 like

Klopt hoor, doe ik ook zeker😋 was gewoom nieuwsgierig of het ‘kon’

1 like

Ik heb hier vandaag de bitterballen van gegeten en vond ze ook superlekker!

1 like

Ik heb vandaag vegetarische knakworstjes van Unox gegeten en ik vond ze echt niet lekker. Het waren meer een soort van leverworstjes :frowning: Ook vond ik de buitenkant te glad

Deze is vast al oud, maar ik kende m nog niet.

Bovenlaag is echt perfectie, zo lekker. Het bruinesuikerijs is lekker en de swirls ook, alleen klopt de verhouding niet helemaal. Binnenin zitten nog karameldingetjes waarvan de binnenkant karamel is, superlekker.

Het is denk ik Mn nieuwe favoriet

16 likes

Ben benieuwd hoe de pot eruit ziet als het je is gelukt hem weg te leggen :stuck_out_tongue:

Ik heb die vega worstjes van Unox ook geprobeerd. Ik ga ze niet meer kopen. Ik vond het nog wel te doen, maar ik beschouw veel vleesvervangers wel een beetje als nep voedsel en rommel en dus voor maar heel soms. Deze worstjes hebben vanwege de eieren die gebruikt worden maar twee sterren van het beter leven keurmerk. Dan denk ik laat maar zitten.

1 like

Dit is van gister, misschien neem ik straks nog wat, maar hij is halfleeg nu en heb de bovenlaag kapot getikt zodat de helft daarvan nog in de bak zit.

Door jou wilde ik perse deze eten, nu. Dus naar de winkel gerend. Nu zonder broek b&j eten! Dank voor de inspiratie.

5 likes

Deze heb ik vandaag gegeten, heel lekker inderdaad! Die bovenste laag…:heart: Jammer dat dat maar een deeltje is. Mogen ze van mij nog wel een paar keer laten terugkomen in de bak haha

2 likes

Bij ‘‘mijn’’ AH hebben ze van Crystal Clear een aantal nieuwe smaken, o.a. komkommer & watermeloen en appel & groene thee. Allebei heel lekker fris!

1 like

Ja eens, heb dus van de helft de laag kapot geslagen, zodat ie door het gewone ijs zit omdat ik m niet in 1x opkan. Kleine tip misschien, maar eigenlijk zouden ze ook de bodem van dat spul moeten maken.

@Ladybug lekker!!! Bevalt ie?

1 like

Ja, heb ‘m eerder gegeten. Maar jouw post en de Ah actie hebben me verleid. Nu heb ik drie bakken staan. Heerlijk. Deze is denk ik wel mijn lievelings.

1 like

Ooh ik ben juist super enthousiast over moophoria. Vind t net zo lekker als the real deal maar dan voor de helft van de kcal.

Terwijl ik normaal best wel kritisch ben op ‘light’ producten, zo vind ik Zaanse mayo en 10% vet Griekse yoghurt echt 10x lekkerder dan de magerdere alternatieven.

1 like

Maar eet je dan wel knakworst van vlees?

Nee, ik eet vegetarisch. Maar dus niet vaak kant en klare vleesvervangers.

Aah ik dacht al, beetje kromme redenatie maar als je vegetarisch eet natuurlijk niet! :blush: