Neeee ik zit eerst te kijken en denk, wow cool worden die dan bruin als je er melk bij gooit ofzo, of is het een soort mindfuck en zijn het eigenlijk gewoon rice krispies, MAAR OMG, white chocolate coco pops dit moettt ik echt een keer proberen!!
Ik ben door iemand van het forum ook al op zoek naar deze chips, maar ik heb hem nog niet gevonden. Lijkt me heel lekker!
Ik heb dit nodig in mijn leven
Heb ik nou de speculaas suikerbollen gemist
Ik was vandaag ook naar ze op zoek! Maar kon ze niet vinden in mijn AH, ben bang dat ik ze ook gemist heb…
Huh eerst was de speculaas yoghurt van optimel met een soort speculaas laag eronder? Ik heb nu een bak en er zit geen laag onder? Ik ben oprecht in de war
Ik hoop overigens ook dat de banaan karamel terug komt als wintersmaak
Also: halo top gaat inderdaad uit het assortiment :’( Heb nog maar birthday cake met 50% korting meegenomen
Is het een soort vloeibare nutella?
Wow wat? Alle smaken? Bij de ah? Hoe weet je dit? Gisteren stonden bij alle smaken nog gewoon vol op voorraad voor de volle prijs. Help.
Ja is veranderd, nu is die 1 smaak zoals vanille en koffie ipv met een siroop zoals framboos. Vind deze beter gelukt nu!
@Rozevarken kan misschien per filiaal verschillen maar op de site staat ook nog alleen Cookie Dough, en bij ons waren alleen birthday cake en red velvet en cookie dough over. Die lagen in zo’n bak met “dit gaat weg!! 50% korting”
@groentakje ja inderdaad, deze is veel beter gelukt!
Nooo :((
Best oke! Wel een beetje duur, dus ik koop het niet opnieuw. Zijn ook niet wauw, maar wel lekker. Smaken een beetje hazelnootachtig. 7/10
Oh die zag ik gisteren ook. Twijfelde nog om hem mee te nemen maar goed dat ik dat dus niet heb gedaan. De peer karamel thee van hetzelfde merk is daarentegen wel heel lekker. Heb er vandaag al 2 mokken van op
Heb ik weer de verkeerde gekozen🙈
Gewoon deze aan je bezoek geven en voor jezelf andere kopen
Ik heb me hier in Engeland rot naar gezocht, maar nu liggen ze gewoon bij de Xenos

Deze had ik trouwens ook al in een ander topic geplaatst, maar vraag me af of zoiets lekker kan zijn, ziet eruit als van die unoxburgers die je buiten de koelkast kan bewaren😅
Niet dat ik veganist ben, maar was wel nieuwsgierig
Even random: wat is jullie lievelingshagelslag?
De ruijter melk en soms mix hagelslag
En als ik in een wilde bui ben witte xxl