Nieuwe producten in de supermarkt #2

In mijn herinnering heb ik ze wel in de Kerstfolder zien staan, maar durf het niet 100% te garanderen

Geen idee of het al getipt is hoor maar de truffelmayonaise van de Lidl is instant liefde! Ik moet echt potjes gaan in slaan, zo lekker!

Die vond ik vorig jaar ook heerlijk, maar sinds ik weet dat er vrijwel geen truffel in zit maar de smaak en geur wordt nagebootst door aardolie smaakt hij mij niet meer :disappointed:

Deze is nieuw. Best lekker voor zo’n snelle pasta. Wel veel saus, maar volgens de verpakking kun je ook gewoon wat minder water toevoegen. Het haalt het natuurlijk niet bij een zelfgemaakte pasta, maar voor even snel is het goed te doen.

4 likes

Net deze hema koekjes geprobeerd maar mwah, ze doen me denken aan die liga melkkoekjes van vroeger.

3 likes

765251
Weet iemand waar je zoiets kan kopen behalve bij de aldi soms?:see_no_evil:

2 likes

Unox heeft ook zoiets, vind die carbonara van hun echt heeeeerlijk

1 like

Oehhh die ga ik proeven. Bij de ah zijn ze nu toevallig 1+1 gratis :hugs:

Jaaa inslaan die handel :joy:

Persoonlijk hou ik mij trouwens niet aan de gebruiksaanwijzing! Je moet eigenlijk water vullen tot aan de streep, maar als in dat doe dan vind ik de saus te waterig, dus zelf doe ik er wat minder in haha. Maar daar kan iedereen natuurlijk anders over denken.

1 like

Vorig jaar hadden ze deze ook bij de lidl rond de kerst, maar ik heb ze nu nog niet gezien, misschien daar de folder even in de gaten houden!

1 like

Ze hadden de double chocolate hier niet😭

Het komt uit Gent (België) las ik, dus daar kun je het denk ik kopen als Aldi ze niet heeft.

1 like

Bedankt voor de tip🙈 maar helaas voor mij wel erg ver rijden

1 like

Ja, Gentse sneeuwballen, dit zijn ze: https://www.confiserielarmuseau.com/

1 like

Weer niet hoe nieuw dit is, maar ik vind het lekker!! Lekker zoet. Smaak naar chup a chup appel van vroeger :grin:

1 like

Dankjewel! Hopelijk met die info ook makkelijker in NL te vindem🙈

:crossed_fingers: Deze van Geldhof zijn ook heerlijk (in verschillende smaakjes zoals mokka en vanille, maar weet niet of die ook in Nederland te vinden zijn) image

1 like

Dankjewel! Ik ga zoeken😇

1 like

Gevonden😇 ik heb de double chocolate geprobeerd. Je proeft wel wat chocolade, maar het is voor mij te bitter😬

Ik heb ze twee weken geleden gekocht bij de AH, waren wel tyfus duur (5 stuks voor €3, maar waren in de bonus dus ‘maar’ €2,40 en toen mocht ik ze kopen van mezelf) maar ze waren echt goddelijk!
Lagen bij de ‘verse’ bonbons en chocolaatjes in de koeling