Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ah jammer

Is Halo Top niet vegan? Die hebben ook een pindakaassmaak

Het ging om de groente taart toch?

Ging over de groentetaart, niet over het ijs! Lijkt me dat die wel vegan is :blush:

1 like

@Kurisu @GroenTakje @Banananana

  • Instert idiot sandwich gif *
2 likes

Zag deze nieuw in de jumbo. Super schattige verpakking haha. Ik hou echt van yoghurt ijs en dit is vet lekker. Doet me een beetje denken aan de Danone ijsjes van vroeger. Qua formaat ook fijn: niet al te groot, perfect als toetje ofzo. Ik ben fan!

36 likes

€3,29!

1 like

Zit er echt natuurlijk aardbei in of kunstmatig? Ik wil ook, maar ben allergisch voor aardbeien sinds een paar jaar :disappointed:

Dinsdag bij de Lidl… Klinkt wel bijzonder.

1 like

Haha die hadden ze wel een paar maanden mogen opschuiven.

7 likes

Even een foto van de ingrediënten gemaakt. Zit wel echt aardbei in ja.

Ik heb inmiddels alle smaken op (heb er gewoon mee ontbeten haha kan prima!) en ze zijn echt super lekker. Ik denk dat ik dit na ga maken want volgens mij is dit heel goed zelf te maken!

7 likes

Ah helaas. Echte aardbei is natuurlijk wel beter enzo, maar ik mis aardbeien eten echt haha.

1 like

Bij de Aldi

Beetje koffieachtige chocolade smaak, met wat dunne vloeibare karamel. Niet echt super lekker :frowning:

Snertkroket klinkt als een geweldig scheldwoord. :joy:

9 likes

Wow die verpakking is wel echt keihard gejat van die van de appie :sweat_smile:

De opmaak van de eitjes nog meer😅

1 like

Het doet me denken aan de snackbar die ik vroeger met een vriendin wilde openen. ‘Het Hoerenpaleis’ (don’t ask me why) met op het menu onder andere sletkroket en trutpatat. :smile:

12 likes

ja man, ik had die doos in 1 dag op haha. Ga volgende week weer een doos halen (en misschien ook eens proberen dit zelf na te maken).


Zo nieuw dat ik niet eens een foto kon vinden online? In de jumbo gevonden.
Het smaakt… interessant

7 likes

afbeelding

Volgens mij zijn deze ook nieuw, heb er net eentje gekocht bij de AH to go en vond ‘m super lekker! Niet helemaal waterijs, maar meer een aardbei puree ijsje. 9/10

19 likes