Vind hem een beetje muffig en een onwijs sterke nasmaak hebben. Hou echt van kokos maar zou dit niet snel opnieuw kopen, 3/10.
Ik vind al die Starbucks drankjes met plantaardige melk ook enorm muf. Die van Alpro zijn lekkerder!
Geen idee of ze nieuw zijn maar m’n moeder kwam er mee dat ze verslaafd is en gaf me een zak.
Eerst…wat is hier zo bijzonder aan? Ahh eigenlijk net niet zout genoeg? 2 uur later…wat een klein zakje eigenlijk (80 gram)
Edit: zij kocht het bij de jumbo
Wat is het/hoe ziet het eruit?
Een soort hele grote dikke chips?
Yes, stukken van 10cm en 2mm dik
Beetje late review, weet niet of ze nog in de aanbieding zijn bij de lidl…
Maar viel me niet tegen! Krokante laag die niet droog is, goede stevige burger die wat smaakt naar een visburger. Wel smaakte het wat anders, ik denk door het zeewier. Niet vies maar even wennen.
Dit is ZO lekker. Ik kocht nog wel eens een overpriced zakje bij Stach maar opeens kan ik het daar niet meer vinden.
Ik vind deze echt fantastisch! Vooral de Thai sweet chili variant. Wel duur en kleine zak idd.
@Trenchcoat ze zijn ook te koop bij sommige Jumbo winkels en de AH to go
@Trenchcoat @Elafonisi
Jaa zeker duur, €1,99 voor 80 gram maar hij gaat wel leeg, een normale zak chips beland bij mij zeker voor de helft in de kast, om na een maand de kliko in te gaan, dus ja…
De andere moet ik nog proberen!
Ook te koop bij de Jumbo!
En is 'ie lekker?
De paprika variant is echt mijn favoriet
Ja, subtiel maar lekker! Alsof je ‘s ochtends voor je werk een maiswafel en handje chipitos in een boterhamzakje heb gedaan, deze paar uur heeft gemarineerd en je deze dan opeet.
oooooeh die wil ik proberen!! Zijn ze vergelijkbaar met de kaasversie van snack a jacks? Die vind ik echt niet lekker, maar het idee van kaassmaak lijkt me wel weer heel lekker, dus ben super benieuwd of deze wel lekker zijn?
Zoals @Xiomara zegt, de paprika is echt een mega favoriet!
Iemand tips om te kijken bij de sligro? vleesvervangers? Vegasnacks? Chocopasta? Iets anders?
Snoep
Weet niet meer zo goed hoe die smaakte want die vond ik ook niet zo, erg chemisch ofzo. Dit smaakt echt een beetje naar chipitos chips maiswafels. Subtiel, maar daardoor wel lekker. Nu ook in de bonus trouwens!
Ik vind zelf Alpro professional amandelmelk heel lekker. Verder de sauzen, ik heb die nieuwe vegan kaassaus van Goudse Glorie bijv daar gekocht. En Callebaut chocolade als je van bakken en warme choco houdt. Veel soorten thee ook.
Ik haal graag gedroogde paddestoelen daar. En kappertjes op zout. En ze hebben 300 soorten Monin siroop.