Nieuwe producten in de supermarkt #2

Voor de Vega(n) fans kijk even op de site van de jumbo bij vegetarisch ongeveer 50 nieuwe producten😱

Dit is er een van

7 likes

23 likes

Ik kan die koekjes niet bij ah online vinden haha, ben zo benieuwd

Ik kon ze verder ook niet vinden, verdorie nog weer geduld hebben ook🙈

1 like

Like meat, van de beste vegan worstjes ooit, komt ook naar jumbo :tada:

2 likes

Heeft iemand de moving mountains worstjes al eens geprobeerd trouwens?

1 like

Ja, die zijn mn favoriet!

1 like

Omg zijn die dingen op de laatste foto cookie dough??

2 likes

Haha ik las de tekst voordat ik zag wie het gepost had en dacht meteen: dit is diamonds!

4 likes

Ik vind ze heerlijk. Wel prijzig maar geld zeker waard.

1 like

Ik denk het wel​:yum::innocent:

1 like

Hoe anders smaakt deze dan alpro chocolade dessert?:innocent:

Eh ik heb die van alpro voor het laast ± 6 jaar geleden gegeten. Dus oprecht geen idee. Ik vond trouwens wel dat er een beetje een vreemd/bitter bijsmaakje aan zat, maar dat kan ook liggen aan de millionaire crispy dingetjes die ik erin had gegooid en mega zoet waren (beetje raar contrast)

1 like

Screen Shot 2020-04-21 at 15.29.29
Ik vond 'm erg lekker!

11 likes

Helaas maar dan klinkt het niet als iets voor mij🙈

@Diamonds bestel eens een keer bij lets dough it!

2 likes

Omg! Hoe is hun koekjesdeeg? Zie het telkens op Insta voorbij komen.

Ik heb het een tijdje geleden besteld en er toen over gepost en ik heb het nu weer besteld. Ik vond het cakedeeg heel lekker. Het koekjesdeeg is los wat droog maar je kan allerlei losse toppings kiezen of een kant en klare toppingcombo kiezen. Ik heb toen zonder topping genomen maar dat was dus een beetje droog, ga nu de karamel zeezout testen. Ik heb ook een soort repen besteld, is dit weekend binnen en dan zal ik het wel reviewen!

1 like

Heb al zo vaak zitten kijken tussen alle smaken. Kan gewoon niet kiezen :sweat_smile: Die met Bueno lijkt me heel lekker. En de opties bij zelf samenstellen zijn ook oneindig, zo lastig kiezen hahaha.

Ga toch maar eens bestellen dan :yum:

Ja het is wel echt lekker hoor! Je krijgt er ook een spaarkaart bij met stickers en een leuk kaartje. Het is echt een feestje om uit te pakken en te eten!!

1 like