Ik wil dit nu…
Probeer deze al weken te krijgen, maar kan ze gewoon nergens vinden bij mijn ah of de ah xl
Maar nu met 25% korting in de bonus
(Ze lagen bij mijn saaie heeft nooit iets speciaals in het toetjes vak. Net als de rabarber versie.)
Deze heb ik gisteren ook geprobeerd, maar ik vond hem echt tegenvallen. Heel waterig inderdaad. Ik at het zonder iets erin, dus misschien hebben de chocoladesaus en crispy bites het bij jou lekker gemaakt haha, of smaken verschillen natuurlijk.
Ik denk dat het zonder idd wel een beetje saai is, niet zo dik en romig als een echt dessert
Ik heb gisteren @Bunnyslippers idee geprobeerd met de plantaardige slagroom en dat was een groot succes als ouderwets goedkoop toetje. Had het zelfs uit een glas gegeten voor de echte vibes.
Wordt het niet minder waterig van maar de kracht van nostalgie is behoorlijk indrukwekkend!
Ik vond m eerlijk gezegd wat zoet ofzo🤔 hoewel de structuur wel echt lijkt op kipfilet. Zal wel door de tuinbonen komen, die 11% wel🙈
Ik vond deze best vies😅 zag eruit als zon chiazaad pudding maar dan samengedrukt tot een burger. Vies licht zoetige smaak
Bedankt voor de tip! Zooo lekker!
Nu te koop?
Staat op de ah site dus ik denk t wel!
Smaakt dit ergens naar? Vind ze altijd heel vlak namelijk en vooral die met noten echt heel goor
Geen idee ik heb m nog niet geprobeerd.
Nu die burgers van Olijck vaker gehad, begin het steeds lekkerder te vinden😇
Twee weken geleden al bij de Jumbo gekocht dus vast te vinden😇
Weet iemand of er een kruidenmix is die lijkt op de cheeto’s of hamka’s kruiden zodat je het ook over je oven aardappeltjes kan doen?
Edelgist vlokken? Zelf nog nooit gegeten maar schijnt naar cheetos te smaken!
heeft iemand de nieuwe tony’s al op?
ik zit te overwegen of ik hiervoor om ga fietsen naar de albert heijn haha
Hm nee edelgistvlokken op zichzelf niet. Maar misschien mixen met paprika, zout, knoflook poeder, ui poeder, vetsin misschien?
Edit: of gebruik dit als inspo