Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik heb dat ook weleens gekocht, zijn vierkante blokjes passievrucht prut. Vond het heeeel chill voor in een smoothie! Gewoon bevroren in de blender/staafmixer :slight_smile:

1 like

Hmmm is t niet te verkrijgen bij de appie. Gatver. Iemand een idee waar ik t nog meer kan krijgen?

Heeft iemand de nieuwe donuts van de AH al geprobeerd, met verschillende vullingen?

Ik heb een heleboel nieuwe chips geprobeerd; doritos flaming hot, doritos guacemole, lays strong lime en chili, en lays strong jalapeno cheese. Van de doritos is flaming hot m’n favoriet; lekker kazig en je mond gaat er echt van in de fik staan, goed te eten met guacamole. Doritos guacamole vind ik op de één of andere manier naar appel smaken? Minder geslaagd. Van de lays strong vind ik de jalapeno cheese het lekkerst, de lime en chili is ook oké maar niet zo bijzonder.

Ik heb me ook opgeofferd om pringles roast beef en mosterd te proberen, die vond ik oké, smaakt wel een beetje chemisch maar dat vind ik met bijna alle pringles met smaakjes het geval.
Vandaag gaan de properchips barbecue eraan geloven.

Tot zover.

7 likes

Ik heb ze toevallig net geprobeerd @ValsKreng
Dit zijn de gevulde appel kruimel donuts. Ik vond ze heel lekker. Vulling had wel wat meer gemogen maar had wel echt dat appeltaart gevoel :heart_eyes:

8/10

26 likes

Jij bent mijn chips smaakbuddy.

Ik had trouwens de blueberry gevulde donuts en ze waren echt meh. Super klef, flauw en gewoon meh.

2 likes

En jij bent mijn favoriete vreet-influencer op instagram, waar jij gaat daar volg ik meestal binnen twee weken :flushed:

3 likes

omg love story

12 likes

Naar aanleiding van de tip van @Gelatelli :smile:

11 likes

Wie verzint dat :nauseated_face:. Geef speculoos terug!

2 likes

Haha ik dacht eerst ook dat het die speculoos donuts waren, daarom viel m´n oog er ook op. Maar deze leken me ook wel lekker
Aan de speculoos donuts kan helaas nog niks tippen, wil die zo graag weer eten

1 like

nooohh ik dacht dat dit die speculaasdonuts waren :sob: ahh mis die echt.

Algemene vraag: heeft iemand dat koekjesdeeg van de appie al rauw geprobeerd te eten? :see_no_evil: Ben heel benieuwd of dat lekker is :sweat_smile: die van de jumbo (in die grote verpakkingen, niet die kleintjes) vind ik namelijk lekker om rauw te eten dus nu ben ik ook benieuwd naar die van de appie, alleen is die verpakking daar veel minder handig voor lol

2 likes

afbeelding

Ik heb deze net getest. Als je net als ik houdt van pindakaas en de combinatie zoet/zout (en het mag echt wel goed zout zijn) ga dan NU!!! deze halen. OMFG. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen om er maar 2 bolletjes van te eten want dit is echt het lekkerste ijs dat ik ooit gehad heb :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

19 likes

OMG IK ZIE NU PAS DAT ER PRETZELS IN ZITTEN

1 like

Die mango is zoooo lekker, echt een nieuwe favoriet hier, haha.

1 like

In de bonus bij de AH dus tip als je B&J wilt halen!

1 like

Grappig dat smaken zo kunnen verschillen, ik vond hem in elk geval echt heerlijk! Voor diegenen die twijfelen dus een mooie gelegenheid om hem nu zelf uit te proberen met die aanbieding :+1:t2::+1:t2:

1 like

Producten van de Vegan Junkfood Bar gespot bij de Jumbo.

28 likes

Mijn Jumbo is te klein😔

1 like

Ik ging ook met goede moed naar ‘mijn jumbo’ nav allerlei oven-snacks en vegan junkfood bar, maar niks gevonden. En ik vind mijn Jumbo best wel ruim. Haha, help!

Er

1 like

Heb vd week de bacon al op :+1:t2::+1:t2::+1:t2:
Vanavond is iig de sashimi (beide varianten) aan de beurt. En misschien nog garnalen en calamares