Top dankjewel!
Hier bij de jumbo is ie er nog! (Hoogeveen, Drenthe)
Ik heb dit gekocht, maar bewaar je het gewoon in de koelkast? Het was namelijk echt heel koud en vrij hard toen ik het uit de koeling haalde bij de ap. Dus twijfelde of het niet in de vriezer moest.
Ahhhhhhhh ik zou er bijna voor verhuizen. Hier (west friesland) niet meer. Tenminste… niet bij de Deen en de Jumbo sad
Heb ik wel gedaan en toen ik het eruit haalde om te snijden was het ook heel hard dus denk dat dat prima is!
Ik heb deze vanmiddag gebakken. Vind ze nogal smakeloos. Ik proef vooral heel veel zoetigheid maar niet echt de chocoladesmaak van de koek.
Ik heb de gezouten karamel versie gemaakt en die waren echt heerlijk! juist veel smaak! Ga die zeker vaker halen
Vanavond deze gegeten, maar vond het muf smaken en de bodem is dik en zacht… (heb zelfs de houdbaarheidsdatum gecheckt tijdens het eten, maar hij was echt nog goed ). Iemand ervaring met de andere varianten?
Niet met de nieuwe maar had hetzelfde met een van de oudere smaken, werd er zelfs misselijk van.
De mango gekocht (met bonus) en is idd echt meeeega lekker!
is wel nieuw! Smaakt koud ook lekkerder haha. Heel erg zoet
Oehh en no sugar!!!
Hmm ik zie de blikjes niet de app, maar wel een fles, en die heb ik besteld. Dank!
Overigens ben ik ook positief verrast door de Netflix Ben & Jerry’s. Ik wilde die proberen maar vond het te duur, maar toen het in de bonus was vorige week heb ik een pint gekocht.
De pretzelsaus leek mij het minst lekker van alles, maar dat was dus fenomenaal lekker. Echt een aanrader!
Magioni is nu helemaal vegetarisch en heeft nieuwe pizza’s
^ Ik ben vooral benieuwd naar deze met vega pepperoni
Wel jammer dat ze mijn favoriet met geitenkaas uit het assortiment hebben gehaald

Ze hebben ook een nieuwe met geitenkaas toch?
Weet iemand of deze spread ook smaakt als smeerkaas? Is het bijvoorbeeld lekker om er een tosti mee te maken?
Klopt maar die is met pompoen en hoewel ik pompoen heel lekker vind hoef ik dat niet per se op een pizza haha
Ik baal nog steeds dat de Pitza Falafel er niet meer is.