Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik heb ze vorig jaar zó veel gegeten dat ik ze niet meer kan zien :sob:

1 like

Ik drink dit

Het is best wel lekker, maar het doet me zo erg denken aan deze snoephorloges. 7/10

8d53343b575cdbfdf9a1ce52c42587c0

6 likes

Nieuwe Nakd bar geprobeerd en smaakte wel oké.

4 likes

Bij de AH Properchips in het assortiment gespot en gojiberry lime cola!

6 likes

Ik vond het precies roze mentos, wel best lekker. De versie met gember vond ik ook erg lekker!

1 like

Ik heb deze een tijdje geleden ook gedronken, denk dat ie superlekker is in een cocktail

1 like

Iemand deze al gezien / geprobeerd?
Gotta catch ‘em allllllll!

6 likes

Die linker is zo teringheet haha, gewoon dat het niet lekker meer is. Die middelste is wel heel lekker, beetje pittig.

2 likes

vond chili en lime lekker!

3 likes

Die recht smaak echt te erg naar kip. Je eet precies een stuk kippenbout ipv een chipje

5 likes

Oh ik wil de linkse proberen nu!

2 likes

Die lijkt me het lekkerste ja!

1 like

Is die (erg) pittig?

Was niet zo superboeiend, weet niet of je mango Chili van een aantal jaren geleden kent maar die was veeeeeel lekkerder.
Zoetzuur van de lime is niet in balans met de Chili, vond ze erg vlak qua smaak

Ik vond het wel meevallen maar kan ook goed tegen pittig eten. Die jalapeno en cheese die ook op die afbeelding staan zijn de pittigste maar vond ik zelf ook prima te doen, terwijl mijn vriend na elk chipje iets moest drinken

De middelste vond ik het lekkerste! Een heel lekker hintje van de limoen en ook niet te pittig. Die met kip smaakt echt te erg naar kip zoals hierboven al werd gezegd en het ene chipje is veel pittiger dan de andere. Aan de linker smaak heb ik me niet gewaagd :rofl:

1 like

Ik vind ze alledrie lekker, maar de linker is mijn favoriet. Ja die is het pittigst, maar helemaal niet zo pittig in mijn beleving? Ze zijn al meer dan een jaar uit in Duitsland en daar hadden ze ook Wasabi, dat was de enige die niet lekker was want verschroeid neushaar effect.

2 likes

Ik vond ze echt enorm tegenvallen. Vond alleen de middelste wel oké. Die rechter vond ik naar vleesjus smaken.

1 like

Hallo allemaal! Ik lees al heeeeel lang mee en ga nu toch ook maar eens ‘meedoen’. En ik begin met deze nieuwe Magnum koekjes! :heart_eyes:

22 likes

Nee, nog niet geprobeerd! Ga vanmiddag even kijken of mijn AH deze heeft. :smile: