Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik heb hem niet gereviewd, had niet door dat ie nieuw was eigenlijk. Maar ik eet alles op stokbrood, vond het prima smaken

1 like

Ik heb ze vorig jaar een keer geprobeerd, smaakten prima maar vult niet heel erg goed. Zit een beetje tussen een wrap en een bodem in denk ik…

1 like

Thanks! Leek me opzich wel chill om te gebruiken als “low-cal” pizza. Ik heb weleens een wrap pizza gemaakt maar dat vond ik meh. Misschien toch een keertje proberen!

Als je wat vullendere pizza wil maar toch minder kcal in de bodem, kan je ook ciabatta, mini turks brood of focaccia afbakbrood door de lengte (of nog ietsje dunner) doormidden snijden en dan met de ingrediënten erop afbakken :innocent:

3 likes

Oh aardbei rabarber :heart_eyes:
Ik heb graag de versie met alleen aardbei maar ga tijdens mijn boodschappenrondje deze zeker mee nemen.

1 like

Fijn dat ze er even bijzetten dat 'tie rond is :joy:

2 likes

Je hebt hetzelfde product ook in de vierkante variant🙈

1 like

Had van mij nét iets zoeter gemogen. Ik kocht het een beetje ter vervanging van alle blikjes fris die ik drink, maar dat is toch niet hetzelfde haha. Denk wel dat je er lekkere mixdrankjes mee kunt maken.

5 likes

Hebben ze al even, ik vind ze wel prima! Niet zo vullend als een gewone pizza maar die kan ik vaak ook niet op.

1 like

Ja die fruitspreads zijn lekker. Ik vind ze alleen niet zo lang houdbaar. (Bewaar in de koelkast en schep het er met een schone lepel uit)

Die karvan cevitam klinkt lekker!

Krijg jij er schimmel op dan? Ik heb dat echt nooit en doe wel drie maanden met een pot

1 like

Ja ik kreeg schimmel! Echt al binnen een maand ofzo. Met normale jam heb ik dat nooit zo snel. Misschien lag het aan de productie dan? :thinking: Of het was gewoon pech.

Ik heb dit ook al bij twee van deze potten gehad!

1 like

Ah ligt dus niet aan mij, haha. Maar wel gek dat het zo snel is he!
Al zit er natuurlijk wel veel minder suiker in en suiker zorgt voor de houdbaarheid. Misschien dat het daar dan aan ligt?

Ik heb het ook nog nooit gehad. Geen idee hoe lang ik er mee doe eigenlijk. Door de week eet ik een cracker ermee tijdens ontbijt dus 2 maanden toch zeker wel.

1 like

iemand deze al op?
ik had hem van de week en het is denk ik mn nieuwe favoriete smaak
die stukken ijshoorn met choco zijn echt lekker

3 likes

Ik vond hem een beetje tegenvallen. Ik had wel een mini pint en de stukjes cone daarin waren heel klein, waardoor ik ze niet echt proefde. Zal eens een poging wagen met een grote pint.

Ik vond deze ook tegenvallen. Van de huidige smaken vind ik Half Baked het lekkerst, maar die is alleen bij Jumbo verkrijgbaar en sinds Corona doe ik alleen boodschappen bij AH, online.

Netflix vind ik ook erg lekker terwijl ik dacht dat die vies zou zijn. Overigens mis ik nog altijd One Sweet World. :sob:

Ik vind hem lekker!

omg ja one sweet world :sob: :sob: snap echt niet waarom ze die eruit gegooid hebben, dat was echt mn fave

1 like