Weet iemand of deze, of die van Ehrmann niet gewoon naar dikke chocoladevla smaakt?
Helaas daar was ik al bang voor🙈 vind chocladevla ook nooit naar chocola smaken , eerder naar cacaovla😅
Goed pittig of valt het mee.
Oke ik moet deze meenemen en niet die van Lay’s hoor ik net haha. Ik ga ook wel een chippie proberen haha.
Ja deze zijn lekker! Maar na een paar handjes stond mijn tong wel echt in de fik. Niet teveel achter elkaar aan eten. Beetje net als met Napoleons
Zijn deze ook kaziger dan de normale nacho cheese?
Oeh dat durf ik niet te zeggen. Ik vond deze vooral echt heel scherp. Dat was wat je vooral proefde. En ze knapten wel echt heerlijk.
Ik vond deze zelf echt niet lekker. Hele chemische smaak en erg puur. Niet echt chocoladevla als in een pak. Dan vind ik die van Ehrmann vele malen beter
Nieuw van Pickwick! Zag die van Lipton hier volgens mij al eens voorbij komen. Pickwick heeft ze in de smaken citroen-limoen-munt, ananas-mango-gember en aardbei-framboos-munt.
Hier ook niet (regio Alkmaar)
Jaa heel lekker deze, maar je mond staat wel echt in de fik. Eet normaal vrij makkelijk een groot deel van een zak chips leeg maar met deze moest ik op een gegeven moment echt stoppen vanwege m’n mond misschien maar beter, dan eet ik er minder van…
Bedankt voor de waarschuwing!
Volgens mij nog nergens, zie ze ook niet op insta oid…
Ik vond deze heel ranzig.
Duidelijk haha dankjewel! Niet kopen dus🙈
De helft heb ik hier al van in de appie zien liggen maar die cacao pindapasta is nieuw voor me en doe maar hoor
Jaaaa, die cacao pindapasta wil ik ook echt proberen!