Nieuwe producten in de supermarkt #2

Of ze hebben een tijdje getest welke het meest werden getapt en daarvan verpakte producten gemaakt :speak_no_evil:. Ik vond de caramel chocolade bolletjes altijd zo lekker maar die waren er al snel niet meer :sob:

2 likes

Deze inmiddels geprobeerd maar vond het eerlijk gezegd meer smaken naar krieltjes met een beetje kerriepoeder…

Maar dat zijn het toch ook? Haha

6 likes

Om iets te betitelen als met currysmaak verwachtte ik toch wat meer smaak🤭

Yesssss finally!! Ik eet in mijn eentje 1 pot pindakaas van 600 gram per maand :yum:

1 like

Oh zo hahah ik vond vooral grappig omdat je zei smaakte naar krieltjes hahah maar de currysmaak ontbrak…

1 like

Zou dit naar cheesecake smaken? :sweat_smile:

10 likes

Valt te proberen voor 95 cent toch🙈

1 like

Ja precies haha :laughing:

Ik ken dit uit Duitsland van het merk Weihenstephaner. Smaakt niet naar (gebakken) cheesecake, eerder naar hele romige ongebakken kwarktaart.
Wel erg lekker, zeker de kers.

1 like

dit is toch een biermerk? haha

7 likes

Hahaha lol je hebt gelijk! :joy: De zuivelmakerij heet Weihenstephan. Klein verschilletje maar inderdaad wel echt een ander bedrijf.

1 like

Wel hetzelfde logo!! Misschien heeft het toch met elkaar te maken

Dat is 20 gram per dag of 1 boterham, not impressed :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

9 likes

Zou dit ongeveer hetzelfde smaken als de paaseitjes hagelslag van Lidl? :drooling_face: Heb nog steeds een beetje staan, wil niet dat ze op zijn :frowning:

2 likes

9 likes

Omg! Dit at ik vroeger altijd in yoghurt, van die bakjes van de aldi met half yoghurt en half dit of chocoballetjes

2 likes

Ik wil alles proeven :scream:

Heeft iemand een review van die Duo Penotti kokos banaan?

2 likes

:heart_eyes: