Nieuwe producten in de supermarkt #2

“Macho chips, alleen voor mannen!” en dan de reclame alleen uitzenden op RTL 7.

Nee grapje was typfout

7 likes

Hahahaha wel een goede marketingtruuk idd! :rofl:

1 like

1 like

Ben zelf niet zo weg van stroopwafel, maar voor de liefhebber is dit top! :grin:

9 likes

Oeps

25 likes

Oh mehh jammer!

@Eyimfihlo ik ga eens kijken! Thnx :grin:

Dit lijkt me echt een fantastische combi

1 like

Ik ook, dacht al gekke marketing

Het is een fantastische combi :star_struck:

Hopelijk is het dat niet :joy:

4 likes

Bij de Jumbo gespot.

11 likes

Het heeft even geduurd maar ik ben eindelijk dit aan het drinken.

Erg lekker! Smaakt idd naar watermeloen. :heart: Jammer dat er geen 1,5L flessen zijn. Ik denk dat de kokosversie voor de kokosnootliefhebbers ook wel erg lekker is maar ik hou niet van kokos.

Ik vind dit in ieder geval een stuk lekkerder dan de Fanta watermeloen.

4 likes

Ja, ik vond ze eigenlijk ook allemaal tegenvallen.

2 likes

Ik ook! Heb een halfjaar terug een pot gekocht bij de Kaufland maar is nog steeds halfvol. Smaakt eigenlijk gewoon naar chocopasta met een beeetje crunch erin

1 like

Hoe kun je bij de jumbo de nieuwe producten bekijken als ik vragen mag? Vroeger kon je hierop filteren maar dat gaat nu helaas niet meer

@Bathwater @Stateofmind ik vind het allemaal gewoon chocopasta (ze zijn allemaal voorbij gekomen op mijn werk), echt niets bijzonders.
Ik wist ook niet dat ze nieuw waren in Nederland? Ze bestaan al best lang volgens mij

1 like

Ik kijk in de Jumbo app: eerst klikken op ‘boodschappen’ dan categorie kiezen (bijvoorbeeld diepvries), dan klikken op ‘bekijk alles’, dan ‘filteren’ en daar klikken op ‘nieuw’. Dan krijg je van je gekozen categorie alle nieuwe producten te zien. :hugs:

1 like

https://www.jumbo.com/lijstjes/lijst.5dea4a6ac8fd47dba82d04ad.html?_ga=2.144703604.1986975784.1593000189-1679338863.1587164882
Hier

Ik heb deze vandaag gekocht en alvast geproefd. Heel lekker, beetje Reese’s achtig!

15 likes