Ja, lekker! De ginger/lime had wat sterker qua smaak mogen zijn… is nu erg subtiel. De mango is iets duidelijker qua smaak.
Ik vond de ginger/lime en mango beide wel lekker!
Ik vind de mango echt heerlijk! Lime ook geprobeerd maar daar proefde ik eigenlijk niks limoenigs aan. Ginger is up next
Ohmyy!!! Dit ziet er echt heerlijk uit. Ik ren na werk direct naar de supermarkt
Nieuwe maiswafels in portieverpakking, met quinoa en basilicum. Proef het beide niet, maar ik vind deze maiswafels überhaupt fantastisch dus nog steeds 7,5/10
Bij nader inzien, ga ik ze toch opnieuw kopen
8,5/10
De Nederlandse Lidl heeft ook eindelijk ginger ale! Bij de Duitse Lidl was t al een tijdje verkrijgbaar.
Ik geloof dat ik met het kijken naar die afbeelding al een kilo ben aangekomen.
Dit klinkt net als een advertentietekst
Ik vond deze dus wel heel droog! En van de marinade proefde ik ook weinig misschien is op een broodje zoals jij doet ook beter. Ik at hem los
ooooo hahah dat verklaart het
Ik vond deze ook heel lekker. Buitenkant was wel een beetje smaakloos, maar de binnenkant maakt het goed
Is niet nieuw denk ik, maar ongeveer 4 maanden geleden voor het eerst bij de Jumbo gekocht en sindsdien al 3 flessen opgemaakt
Ik zweer hierbij. Koop het als je van spicy en mayo houdt.
Ik kreeg deze gratis bij mijn online bestelling en vond het wel lekker. De gember heb ik niet geproefd, het smaakte enkel iets frisser dan gewone cola.
Ik zag deze twee bij de AH. De gezouten karamel proef ik niet, maar alsnog wel lekker. En die paprika variant doet me denken aan paprika chips. Beide zijn best chill voor een on-the-go snack
Teriyaki: 4/10 zit echt een vies iets in
Red curry: 5/10 zit iets van kruiden in wat niet m’n ding is maar smaakt wel naar curry
Tikka masala: 6/10 niet zoveel smaak, maar best prima en smaakt naar tikka masala
Die teriyaki vond ik ook echt smerig Werd er meteen enthousiast van in de winkel, maar nee…
Heb ik eindelijk een jumbo gevonden die de nieuwe lays chipssmaken verkoopt, vallen ze vies tegen. Had het kunnen weten na de reviews in dit topic natuurlijk, maar toch. Ze zijn niet vies maar vooral de pizza chips is niet echt vernieuwend qua smaak ofzo
Dit ziet er echt lekker uit