Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik krijg vooral kippenvel van die zuignappen er zo op :woozy_face:

@Bridgetogantry hier hadden ze ook geen pretzelsnacks. Ook geen lege plek ofzo dus weet ook niet of ze er nog komen. Ik weet niet of dit bij iedere jumbo is en ik weet ook niet of het al eerder voorbij is gekomen, maar de 2 jumbo filialen hier in de buurt verkopen beiden ook chocolade pretzelsnacks. Deze:

Die van de lidl zijn wel een stuk fancier maar ik vind die van hierboven ook best lekker eigenlijk

5 likes

Zo lekker, ik ga gelijk kijken of ze hier wel liggen vanmiddag

5 likes

Heb die met witte chocola vorig jaar gegeten was idd erggg lekker! Zakje ging in een keer leeg

1 like

Bij ons lagen ze er niet :frowning:

Heb net 20 minuten gezocht maar ze hebben ze volgens mij niet deze keer :sob:

Heb wel serum en crème van die Cien Hydro Extra lijn gekocht, voelt best fijn en ruikt fris

Smaak is heel lekker, alleen is het dus gewoon ingevroren ananas incl. vliebeltjes/stukjes. Ik kan niet zo goed tegen dat soort vliebeltjes. Omdat je het als ijs wilt eten blijven ze uiteindelijk over in je mond. Hij is wel lekker verfrissend.

5 likes

Oooooh hebben ze nu ook ananas smaak? Die met aardbei vind ik echt heerlijk, gek genoeg juist die fliebeltjes :rofl: hoe ranzig dat ook klinkt, waar heb je deze gekocht?

vorig jaar hadden ze een solero water(achtig) ijsje in de smaak peach en die had een soort juicy zachte binnenkant, volgens mij hebben ze die dit jaar niet meer, althans heb ze nergens meer gezien, maar daar heb ik er ook minstens 30 van gegeten vorig jaar :heart_eyes:

Zo zie je maar weer, smaken verschillen. Ik heb deze bij de jumbo gekocht.

ooooeh tnx!!! zeker even in het jumbo ijsschap kijken binnenkort :smiley:

Ohh dit lijkt mij erg lekker, wel jammer van de stukjes erin, maar ga morgen gelijk even kijken bij de jumbo

Ja een tijd geleden, vond m volgens mij heel erg lekker hahaha, was erg snel op! Zacht en romig en vond de hazelnoot meer aanwezig dan de amandel.

1 like

als je een beetje houdt van kinder bueno, dan valt ie vast wel in de smaak :blush:

1 like

Ja ik, nav de post van ik denk @Bunnyslippers . Ik vond het echt superlekker!

2 likes

Ja ik heb dit gezien. Leek me niks, ze verkopen gewoon doosjes met wormpje en krekeltjes. Niks voor mij. Maar ook producten met insectenpoeder, dat zou ik dan eerder proberen.

Ja ok? Dus ze verkopen nog steeds doosjes insecten.

1 like

nieuw bij de jumbo?

5 likes

Sorry prijzen vergeten :sweat_smile:

6 likes

Niet nieuw, maar deze vond ik echt niet lekker. Heel weinig sate, had ook een raar licht kleurtje. Normaal vind ik pittig wel lekker, maar dit smaakte niet goed. Werd er gewoom misselijk van…

1 like


Wist niet zo goed waar ik dit kon delen maar dit is toch cute hahaha

11 likes

Ja deze had ik laatst in het wjekw foto editie geplaatst. Hoorntjes zijn zwart, krokante, op het ijsje zit discodip en er zit een frambozensaus (denk ik?) doorheen. Ik vind ze heel lekker. Zit inmiddels al aan de derde doos :see_no_evil:
Alleen die verpakking al:

Maar dat hoedje gaat er echt lastig van af. Papier zit er helemaal ingevouwen. Dus dat is eigenlijk wel een minpuntje

3 likes