Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Oh shit dat klinkt niet best! Ik heb de tuinerwten wel besteld (die krijg ik dinsdag). Ben benieuwd hoe die zijn.

1 like

Ik heb 1x besteld bij Crisp omdat ik een kortingscode had… heb vooral veel snacks besteld zoals koek enz. De croissants zijn super lekker en ook het brood van Hartog vond ik vers

3 likes

Kun je de crisp-croissant-sensatie afzetten tegenover andere (afbak)croissants?
Ik ga steeds naar crisp, gooi ze in m’n mandje en denk dan: maar hoeveel lekkerder dan, bijvoorbeeld. Danerolles (sorry, dat zijn echt mijn fav) kunnen ze zijn?

1 like

:laughing: goede vraag… Ik vond deze wel echt zacht, beetje klef en boterig. Ik kan me niet herinneren hoe die van danerolles smaakt, maar ik vind bijv de ah croissants in blik best droog, en die van Crisp zijn dat totaal niet

Btw ik heb ze ook in mn mandje gegooid omdat Romy Boomsma er zo.lyrisch over was haha

2 likes

Dat is precies wat ik wil. :joy: Ik ben benieuwd naar de koeken en het brood en ga een bestelling doen met snacks voor het weekend. De croissants zitten al in mijn mandje. Hartog ga ik even checken, thanks!
Mijn man is nogal gek op Franse kaasjes en die stonden ook volop in de app zag ik.

Je hebt me over de streep getrokken, ik zal een bestelling doen en mijn bevindingen later delen. :smiley:

2 likes


Dit ook :sweat_smile:

Skyr met slecht vet :see_no_evil:

11 likes

Avocadofrietjes zijn echt vet lekker! Heb ze ooit eens bij de Cheesecake Factory gegeten en zeker met een fris of pittig sausje is het :heart_eyes:

2 likes

Alle soorten gefrituurde groenten vind ik heerlijk :see_no_evil: dus ik zou dit nog kopen haha

3 likes

Waar verkopen ze dit :joy: Ik wil het wel eens proberen haha

2 likes

Lidl.

2 likes

Thanks! Binnenkort maar even langs de lidl dan haha :joy:

2 likes

Is wel een tijdelijk product :see_no_evil:

1 like

Weliswaar geen supermarkt product, maar ook zeker geen aanrader :sweat_smile: chemisch en bitter

2 likes

Haha ik hou van flavdrops, ik heb iets van 12 smaken inclusief chocolade. Echt chocolade is het niet maar bitter?

2 likes


Haha wat IS deze product fotografie

37 likes

Het resultaat van thuiswerken? Echt heel lelijk

Zag deze hummus bij de appie staan. Staan dus niet in het versschap

3 likes

Welke is jouw favoriet? Ik twijfel welke ik neem!

1 like

Ik vind het ook lekker en bovendien niet nieuw haha. Als je het gedoseerd gebruikt (soms ook in combinatie met cacaopoeder, dan helemaal) vind ik het ook alleen maar zoet!

2 likes

Ik vond het echt bitter of iig chemisch zoet😅 (en ik ben echt wat gewend qua zoetstoffen)

1 like

Viel mij ook al op idd🙈

1 like