Nieuwe producten in de supermarkt #4

De Mojito versie is ook echt alsof je zeep drinkt.

7 likes

@Nefertiti

Die had ik toevallig gisteren omdat er een 35% korting sticker op zat. Ik was vergeten dat ik hem al eens eerder geprobeerd had maar ik vind die vega kipstukjes erin zo droog en goor. :sweat_smile:

6 likes

Ik heb pas 2 keer besteld volgens mij, maar als je van appelcider houdt vond ik de Galipette echt een aanrader, ook de 0,0. Echt lekker en niet zo zoet.
En lekkere kaasjes, worst van Brandt & Levie. Maar heb er dus vooral lekkere borreldingen gekocht haha.

3 likes

Oh nee die vind ik juist lekker!

5 likes

14 likes

Zijn ook nog 2/ 3 andere nieuwe repen! Ook iets met discodip dacht ik en eentje met pretzel.

6 likes

Pretzel is er toch al langer?

2 likes

Ja, maar volgens mij andere samenstelling. Moment ik zoek ‘m even op.
Edit: deze dus! De oude was donkere melk pretzel toffee als ik het me goed herinner.

8 likes

Kaas-uienbrood met tijm, afbakbrood van Jordy’s bakery, vegan kipstukjes, verse ravioli, padronpepers, acai puree, yoghurtijs met bosvruchten, boerderij gatenkaas…

Binnenkort maar weer eens bestellen :drooling_face:

3 likes

Cronut van de Lidl

Vind hem echt heel lekker 9/10

55 likes

De kombucha, qarc framboos koekkruimels, vegetarische lasagne (vriezer), had ook hele lekkere fuji appels vorige keer.

Ook tofu pops besteld maar nog niets mee gemaakt, als iemand een tip heeft voor recept?

1 like

Ik heb nog nooit van tofu pops gehoord, maar als ik naar een foto kijk zijn het gewoon tofu puffs als ik het goed heb? Gefrituurde tofu, dat beetje sponzig is?

Ik vind dat zelf echt heel erg lekker in laksa en andere (noedel)soepen (dan neemt het echt die bouillon op). Maar gestoomd of roerbakken met lekkere saus is ook lekker. Als je zoekt op tofu puff recipes vind je best veel.

2 likes

Thanks! Op tofu puffs zoeken helpt enorm. Laksa kende ik ook nog niet maar lijkt me heerlijk

4 likes

Ik ben lid van de Tony’s club. Dan krijg je elke maand:
1 reep uit het standaard assortiment. Deze maand: wit blauwe bes wafel.
Heel lekker! Krijg je tenminste geen stroeve tanden van zoals bij de framboos reep van ah eigen merk.

En 2 repen die speciaal voor de club zijn, die vind je niet in de winkel.
Deze maand:

Beide wel lekker maar in die wit-puur reep is het net of de smaken elkaar opheffen en de melk tja ik ben niet zo super gek van knettersuiker en de pretzel is niet héél aanwezig

In totaal krijg je 3 grote repen chocola voor 12,50 en je steunt er Tony’s mee dus ik vind het leuk haha

14 likes

Maar mixen ze nu gewoon alle dingen die in huidige/vorige repen zitten? Want al de ingredienten in hun “nieuwe” repen zijn de laatste tijd telkens hetzelfde, maar in andere combinaties.

1 like

Ja zou je wel denken he… kom met wat nieuws zoals suikerspin

5 likes

Oh die ga ik halen. De donuts van de Lidl vind ik vaak erg lekker!

En over Tony gesproken, beter gaan ze in op de drop trend van venco. Mis een goede chocolade met drop.

7 likes

Net door deze post gehaald en inderdaad goedgekeurd! Mega lekker :white_check_mark:

2 likes

Ja en deze is een kruising tussen een donut en croissant, echt te verleidelijk lekker haha

1 like

Wow wist niet dat dit abonnement bestond, hoe leuk!