Oeh die eerste zien er een beetje uit als Knoppers-repen!
En die discs lijken me leuk om als decoratie te gebruiken bij desserts of bij het bakken.
Weet niet of ie helemaal nieuw is, stond wel zo aangeduid bij de Jumbo. Lekker om te knagen als ik eigenlijk zin heb in chips. Voor de calorieën hoef je het niet te doen maar wel veel meer vezels en proteïne dan chips. 7,5/10
Wow gvd ik wist niet dat ik het nodig had maar ik heb nog nooit zoiets zo erg nodig gehad
Ok wie gaat deze duo penotti dingen proeven, reviews graag?! Met name de karamel variant
Ik had een keer een gratis klein zakje gekregen hiervan en ik vond het erg lekker! Echt zoiets dat handig is om in je tas bij te hebben voor als je trek krijgt.
Er zitten geen cashewnoten in dus ik kan ze eten
Ze gebruiken cashewnoten af en toe als vervanger voor kaas. Schijnbaar hebben die noten een kaasachtige smaak, maar ik ben allergisch dus ik weet dat niet zeker.
Ja!
Ik denk zoiets als cacaofantasie (chocola waar zo weinig cacao in zit dat het geen chocola mag heten).
Omdat jam met te weinig fruit ook huishoudjam moet heten (jam met meer fruit heet ‘extra jam’), maar ik ken de term niet voor chocola inderdaad.
Edit: dit lees ik online
“aanduiding huishoudmelkchocolade mag uitsluitend en moet worden gebezigd voor huishoudmelkchocolade met:a. in totaal ten minste 20% en minder dan 25% droge cacaobestanddelen;b. ten minste 20% droge melkbestanddelen;c. ten minste 2,5% vetvrije droge cacaobestanddelen;d. ten minste 5% melkvet; ene. in totaal aan cacaoboter en melkvet ten minste 25% vetten.”
“Chocola” moet minstens 35% droge cacaobestanddelen hebben dus daar zal het wel door komen
Ah ik kende dit woord voor cacaofantasie nog niet al begrijp ik niet waarom het dan de naam “huishoud” krijgt:sweat_smile:
Die rechter is misschien geinspireerd op die garden gourmet stukjes? Die is er ook in mexicaanse variant
Sidenote maar cacaofantasie klinkt echt als een slecht romannetje, waar Fabio op de cover staat
Neeee absoluut niet haha, textuur, structuur en smaak is echt anders van die Tex mex reepjes
Ik moet dit allebei hebben.
Ik heb deze laatst in Duitsland al gehaald. Heel lekker maar als de reep eenmaal open is wordt de wafel heel snel zacht, dat is jammer.
Ze moeten deze in t kleine formaat maken dan kan je’m zo in 1 keer in je keel schuiven zonder dat de boel taai wordt.