Wauw echt niet normaal zeg. Is toch geen normale prijs voor een bak ijs, bijna 10 euro😱
Dat is gewoon 22 gulden
Haha grapje, maar het is toch wel echt belachelijk duur?
Ik vind het lekker maar niet 8 euro lekker🫤
Het valt dus nu in de categorie aanbieding lekker
Denk dat het zelfs in de aanbieding duur is🤓
Zelfde met Tony’s. Echt jammer.
Word er niet eens enthousiast van dit soort smaken. Geef mij maar cookie dough of chocolate fudge brownie ofzo.
Is geen chocola, meer gewoon pure suiker met harde stukjes aardbei erin die precies in je kiezen gaan zitten.
Een 4 want ik heb het helemaal opgegeten
Ja en de lekkerste B&J is er niet meer (New York fudge chunk)
En waren die bakken ooit ook niet 500ml? Tegenwoordig zijn ze 475ml
Ik denk dat ze altijd al een pint waren eigenlijk, en dat is om en nabij 475 ml.
Nee ze hadden echt een tijd geleden zelf gezegd dat ze ze kleiner hadden gemaakt ivm hoge kosten of zo.
Ja zie het nu, van 500 ml naar 465 zelfs.
Hahaha het lijkt bijna alsof ze verwachten dat je ketchup uit dat frietje gaat staan zuigen als een soort lepel Ze moeten toch wat bedenken tegenwoordig hahah
ohhh ben echt benieuwd naar die met koffie en marshmallow, ik mis de one sweet world smaak die dat ook had zo erg. toen die er nog was gaf ik echt veel te veel geld uit aan b&j’s
Ik heb sinds kort een ijsmachine (geen traditionele maar een van Ninja die alles kan maken) en dat kan ik iedere ijs liefhebber aanraden, weer ouderwets enthousiast worden van gekke combi’s
Wat is er dan anders aan deze Ninja ten opzichte van een gewone ijsmachine?
Een traditionele machine draait alleen en moet altijd een recept hebben met een combinatie van vet en suiker, deze machine schaaft onder druk en kan nog romig ijs maken van een blikje cola light.
Oh cool dat ken ik helemaal niet!
Leuk, wat maak je zoal?