Nieuwe producten in de supermarkt #4

Ben ik weer met een Magnum update haha. Maar ik heb deze versie geprobeerd. Vond het meer Solero of Split vibes hebben en minder Magnum. Maar wel lekker en zomers!

22 likes

Oh dit is toch alles wat je wil hebben op een mooie zomerse dag? :heart_eyes:

2 likes

Sorry naar degenen die een hekel hebben aan screenshots maar ik ben hier zooo benieuwd naar. Zodra t in de winkel ligt ga ik het proberen. Ik ben te lui om zelf vegan zalm te maken dus dit is chill

10 likes

Geen probleem toch, leuk om je enthousiasme te delen​:blush::blush:

1 like

Vooral die zalm klinkt goed, maar ik vind het zooo jammer dat ze de gewone vegan carpaccio niet meer hebben :sob:

3 likes

Je typt er tenminste nog wat bij i.p.v. screenshots zonder enige context :stuck_out_tongue_winking_eye:

23 likes

Ja deze wilde ik laatst kopen maar die was er ineens niet meer. Echt onwijs jammer!

Ik heb gisteren deze gekocht en het is echt een aanrader! Goede zoet zout combinatie, er zitten een soort blauwe m&m balletjes in :star_struck: en relatief echt best een goedkoop snackje voor deze bizarre supermarktprijstijden.

38 likes

Dit wil ik!

lovechock_caramel_sea_salt_70_gram

Gratis gekregen met de Scoopy app. Vond het niet zo lekker, smaakt een beetje naar koetjes reep of van deze ijscups:

7 likes

“Gratis gekregen” :rofl: niet te veel van mezelf verwachten op de zaterdagavond

4 likes

Heel benieuwd naar deze! Alleen in de winkel klopt niet, want heb de bovenste as we speak in m’n volgende AH bestelling zitten.

29 likes

Wel echt mega duur, 6 euro voor 122 g. En waarschijnlijk zijn ze zo klein dat je de hele doos in 1x wil opeten :sweat_smile:

10 likes

Ik voorspel dat dit over 3 maanden al niet meer te koop is.

4 likes

Het zijn denk ik een soort ijsbonbons, dat was in ieder geval wel m’n bedoeling.
Ik had mega dure boodschappen omdat we ook een verjaardag vieren dus de prijs was me niet zo opgevallen. Maar echt niet normaal eigenlijk hè? Hoop dat ze ‘t waard zijn haha.

1 like

Die hele delicata lijn van AH vind ik niks. Het is vooral allemaal heel zoet, slechte chocola.

8 likes

Ik ben ook al vijf keer langs het schap gelopen maar geen enkele smaak spreekt me echt aan?

3 likes

Wit met pistache vind ik wel heel lekker van deze eitjes.

4 likes

Ik heb speciaal voor jullie mezelf opgeofferd en de nieuwe magnums getest…

Magnum sunlover (witte choco, kokos, passievrucht)
4/5⭐
Echt heeeel lekker, het is een beetje witte magnum meets solero. Onder de witte chocola met cocos rasp zit een soort zoetzure passievrucht mangosaus, en daaronder vanille ijs.
Echt heerlijk, de enige manier hoe ze dit hadden kunnen verbeteren was door misschien nog iets aan het vanille ijs toe te voegen, als ik kritisch mag zijn.

Magnum starchaser (popcorn choco)
1/5⭐
Ik had hier hoge verwachtingen van, omdat ik chocolade met popcorn heel erg kan waarderen. Echter is dit gewoon een magnum met melkchocolade, met daaronder een soort caramel saus en vanille ijs. Er zit een chemische popcorn smaak aan de saus en/of de chocolade. Er zijn geen popcorn stukjes te bekennen… erg teleurgesteld hierin.

24 likes

Benieuwd daarnaar, ik mis Solero echt.
Weet trouwens niet of dit een Mandela effect is, maar ik zou zweren dat Solero vroeger Soledo heette hier. Rond die tijd dat je ook die amazing Taco ijsjes had heette het volgens mij zo.

1 like