Nieuwe producten in de supermarkt #4

4 likes

Ik vond deze een beetje droog :frowning_face:

3 likes

Ohh jammer… ze lijken zo lekker!

3 likes

Ik vind bonne maman koekjes altijd aan de droge kant

3 likes

Als het gaat om de hazelnootvulling, zijn deze wel erg lekker!

3 likes

Livingproef (insta) was er laaiend enthousiast over :face_with_hand_over_mouth:

1 like

kan iemand hier wat over vertellen? smaakt het anders dan de normale melk chocola van Verkade of andere merken? is het de moeite waard?

1 like

Ik hoop dat ze dan ook deze framboos-sesam koekjes eens in Nederland gaan verkopen, die vond ik echt fantastisch.

afbeelding

4 likes

Dat klinkt heerlijk! In welk land verkopen ze dit wel? Duitsland?

1 like

Ik ken ze uit Frankrijk (uiteraard ;), maar volgens mij in Duitsland ook!

1 like

Melk tinten :nauseated_face:
Welke reclame bobo heeft dat nou weer bedacht

1 like

Vind deze erg geslaagd! 8/10.

9 likes

Zie dit ineens bij de Jumbo staan. Het is dat ik niet van appel hou anders had ik het wel meegenomen.

5 likes

Ik vind koetjesreep juist weinig romig en meer naar cacao smaken, maar dat is dus eigenlijk andersom?:see_no_evil:

1 like

Ik had het qua smaak niet verwacht😅

1 like

Ja, ze smaken net wat anders. Geen wereldschokkende verschillen ten opzichte van de normale, maar wel net iets anders, iets romiger ofzo. Ik vind de pistache en pecan er ook wel lekker in (de donkerste heb ik nog niet geproeft)

niet nieuw, maar volgens mij wel net
weer in de winkels dus gelijk gekocht. zoo lekker!

34 likes

Heb deze dus nog nooit op, vorig jaar was ik te laat. Wat is er zo geweldig aan?

1 like

Deze van verkade heb ik nog niet geproefd, maar donkere melk zit een beetje tussen melk en puur in eigenlijk. En voor romige melk zoals ik het ken heb ik geen andere omschrijving dan ‘voller’/romiger, maar dat zegt de naam ook al dus daar heb je vast niet veel aan :rofl:

1 like

zijn lekker brosse koekjes en een soort melklaagje + suiker erop. Ken je de brosse eierkoeken van bolletje? dat laagje doet het mij aan denken.

Zou ze dan zeker dit jaar proberen!:sweat_smile:

1 like