Nieuwe producten in de supermarkt #4

Misschien even een mailtje sturen naar je Jumbo! Ze zeggen alles binnen 2 weken in de winkel te kunnen hebben

1 like

Niet helemaal waar trouwens. Ik had laatst iets aangevraagd maar gaan ze niet in het assortiment nemen bij mijn Jumbo.

Ondertussen heeft de enige Jumbo in deze gemeente, die het wel had, het ook uit het assortiment gehaald dus ben echt een beetje sad.

2 likes

Ik heb deze wel eens eerder gehad, paar jaar geleden of zo. En voor hoever ik me kan herinneren zit alles er los bij.

Dus dat je het zelf nog moet samenstellen, niet dat het bevroren is met kaas etc er op.
Maar kan zijn dat ik het mis heb :joy:

Edit: kan me ook niet herinneren of ik t nou lekker vond of niet. Maar dat is op zich al niet echt een goed teken natuurlijk.

1 like

Thanks, ik laat het wel aan me voorbij gaan :sweat_smile:

Ik had de tex mex versie hier laatst van, de friet en toppings zitten los van elkaar. En ik vond de frietjes best knapperig worden. Wel in de oven en niet in de magnetron tho!

1 like

Ja die is lekker, of iig de niet organic. Zie dat er nu alleen deze bij de appie zijn en lime als nieuwe smaak. Na m’n vakantie meteen halen en lekker mee sodastreamen

Ik combineer ze graag: Beetje elderflower, beetje lime, beetje appelsap, rest (bubbeltjes)water. Echt heerlijk!

1 like

Verrek!
Die lime is wel nieuwe smaak dan, dat was eerst framboos nog iets

1 like

Klinkt lekker! Is dit dan een soort siroop?

Ja die pit is heerlijk! Ook ideaal als je je een beetje gammel voelt/kater hebt

2 likes

Niet meer zo nieuw, maar deze zijn lekker! En echt fijn dat je ze vanuit de diepvries zo thuis kan afbakken. Smaakt het net zo lekker als bij de bakker :yum:

Ook niet zo nieuw meer, maar prima te doen! Wel milde salami smaak en structuur is meer boterhamworst. Maar de verwachting was zurig :see_no_evil:

Ze zijn allemaal heel erg lekker
En :cry: :cry: nog steeds niet bij mijn lidl :cry: :cry: Wanneer heb jij ze gekocht? Misschien ga ik morgenochtend wel weer

1 like

Deze waren vorige week in de actiefolder met de vegan en Glutenvrij week. Ik denk dat ze dus misschien al op zijn?

Ahhh yesss dit zijn echt mijn favoriete ijsjes ooit. Morgen ff inslaan

1 like

Okay judge me niet maar ik ben sinds dat die folder is uitgekomen echt elke dag naar de lidl geweest om die ijsjes te halen want ik vind ze zo lekker. Ik weet vrij zeker dat ze bij mijn lidl (nog) niet geleverd zijn

2 likes

ok morgenochtend weer naar de lidl!!!

2 likes

Weet iemand of er ook een app is om producten die jij niet (meer) hoeft of wat het toch net niet is aan te bieden aan een ander? Of misschien te ruilen? Ik heb wel wat gezien maar dat werkte alleen voor zuid Nederland of de randstad :thinking:

Ik had ‘m al een tijdje geleden gekocht, maar vandaag pas geprobeerd: La Morena Jalapeno mayo. Echt zonde van je geld, heeft niks met jalapeño dan wel mayo te maken. Flauwe saus. Haast eerder komkommer vibes dan jalapeño, wat op zich knap is gezien er geen komkommer in zit. Dus lekker skippen. Ik heb nu ook weinig hoop voor de Chipotle variant die ik nog moet proberen.

1 like

Je zou Olio kunnen proberen.

1 like

Hier in de buurt nemen ze helaas geen aangebroken producten :pensive:

1 like