Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

:rofl::rofl: kort en bondig!!

Heb m sindsdien ook niet meer gekocht… ben niet echt superfan van dat kunstmatige. Volgens mij had ik een kater ofzo toen ik dacht.
Nja denk het niet want drink niet? Maar kan t me niet meer echt herinneren

Ik heb precies hetzelfde. Wel lekker, maar niks bijzonders. Daarom kan ik ‘m zelf ook niet meer goed herinneren.

Ik vind het echt mega grappig dat @Eyimfihlo bijna 3x zo veel posts heeft als de 2e frequente schrijver. U got ur priorities straight

Zoals al zei beetje obsessed wel🙈

Ik wil paashagelslag :rage:
Ik zie wel dat de Ruijter paashagelslag heeft, maar die wil ik niet

Vorig jaar was het er begin maart😉

Is deze van de lidl al voorbij gekomen?
Ik heb de appelsmaak en het is echt super lekker! Soort kwarkachtig laagje met als bodem een soort narrig bladerdeeg haha. Klinkt vies is het niet

Ik vond het zurig😅

Deze zijn alleen wel tijdelijk helaas.

Ik vond deze naar zure matten smaken!

Klopt, alpiner fest is één van mn favo themaweken haha

Weet niet hoe nieuw dit is, maar ik vind deze echt heerlijk. Ze hadden nog twee andere smaken.

image
Niet super nieuw, Skittles zonder buitenkant. Maar vind het tegenvallen, de knapperigheid voegt toch wel echt iets toe :sweat_smile:

Ja deze is erg nieuw! Vanaf deze week in de winkel en alleen bij de Jumbo dacht ik. Melk is ook erg lekker, en puur vast ook, maar ik ben niet zo van puur haha

Is het een bestrooide chocoladereep?

Jaaq! Klopt!

Beetje laang geduurd🙈 maar heb wat geprobeerd met eiwitpoeders. Ik heb net wafels gemaakt met whey perfection chocolate brownie, en inderdaad de eiwit smaak viel echt mee! Maar chocolade smaak… Misschien een lichte hint maar meer niet😅 misschien nog wat aan het recept veranderen

Ik zou zelf wat cacao poeder toevoegen oid!

Denk ook dat dat meer smaak geeft😅 al heb ik ook nog banaan liggen. Maar niet echte banaan producten zegmaar vind ik al gauw chemisch😅