Ik vind dit zo ontzettend droevig.
R.I.P. Peter, tot het einde gestreden, rechtovereind On bended knee is no way to be free
Ik vind dit zo ontzettend droevig.
R.I.P. Peter, tot het einde gestreden, rechtovereind On bended knee is no way to be free
Wat een verlies, voor zijn nabestaanden, de mensen die hij met hart en ziel bijstond, en voor de rechtsstaat.
Wat erg dat hij door zijn beroep - zó nodig en heldhaftig, het uiteindelijk met de dood moet bekopen.
Godverdegodverdegodverdegodver. Echt verschrikkelijk.
Wat een direct gemis voor zo veel mensen.
Godver.
Gadverdamme zeg. Zit al de hele ochtend het nieuws over Limburg te volgen. Zo erg en nu ook nog het nieuws over Peter. Voel me er gewoon echt even down doorā¦
Pfff, ben ook echt aangedaan. Verschrikkelijk nieuws
Godverdomme de tranen lopen gewoon over mān wangen, zo oneerlijk en kut en klote voor de familie
Las dat ie had gezegd dat hij dagelijks zoān 100 (!!) hulpoproepen kreeg. Hij wilde ze ook allemaal zelf beantwoorden. Snap al die vragen wel, als je zoiets verschrikkelijks mee maakt in je omgeving zou je maar van ƩƩn iemand willen dat ie je komt helpen en dat is hij⦠Echt zo verdrietig voor iedereen.
Wat vreselijk Ik had nog steeds een kleine hoop⦠Ben er helemaal van ontdaan
Ah shit wat super heftig
Verdomme man
Pff je hoort het verdriet van Kees van der Spek. Lijkt me vreselijk on dit net te horen en dan al deze vragen te moeten beantwoorden.
Het AD heeft nu al een heel profiel geplaatst. Is dit een herhaling?
Wat een naar idee dat men hierop wachtte om te kunnen publiceren
Ahhh Kees van der Spek die heel lang stil blijft als hem gevraagd wordt wat hij gaat missen aan Peter, en dan heel verslagen antwoordt: āallesā
Ja waarom is dit nodig, laat het die mensen even bezinken joh
Pff er zijn altijd een aantal mensen die in je hoofd niet dood kunnen? Soort van onverwoestbaar titanium ofzo⦠en dan blijkt het toch te kunnenā¦
Ik zit gezellig samen met mān stagiaire te janken op kantoor. Wat afgrijselijk.
Ben al 20 min aan het janken. Dit is zooo oneerlijk. Ik kan me echt niet voorstellen hoe zijn gezin en alle families die hij heeft bijgestaan zich moeten voelen. Echt vreselijk dit waar gaat deze wereld naartoe. Zo verdrietig dit.
Wat een wereld leven we in zeg. Moet er echt een traantje om laten. Wat verdrietig dit
Ja verschrikkelijk! De uitzending lijkt nu wel ineens plots uit de luchtā¦
Ik heb mijn tranen net ook maar laten gaan. Het voelt zo gek, ik ken Peter natuurlijk helemaal niet persoonlijk maar hij was er altijd. Elke dag was hij er wel en zag ik hem voorbij komen. Echt een onbewust onderdeel van het dagelijks leven wat ontastbaar lijkt zoals @nello al zegt. Echt een zwarte dag.