Baudet weg, Trump weg, goed vaccin-nieuws de laatste tijd. Nature is healing
Mag ik vast eigenlijk niet zeggen allemaal.
Baudet weg, Trump weg, goed vaccin-nieuws de laatste tijd. Nature is healing
Mag ik vast eigenlijk niet zeggen allemaal.
Baudet is alleen geen lijsttrekker meer, wel partijvoorzitter.
Dit vond ik trouwens ook bijzonder
Straks gaat ie nog zeggen dat hij precies heeft bereikt wat ie wilde, hij heeft zijn agenda jarenlang vrijgemaakt om de partij een zetje geven en nu zit zijn taak erop, dit was altijd al de bedoeling
Nou ja, ik ben toch een beetje sceptisch over deze exit. Immers kan hij als lijstduwer nog steeds veel stemmen halen en zelfs in de Kamer komen. Tijdens de campagne kan hij roepen langs de zijlijn zonder deel te nemen aan debatten en hij hoeft ook geen lastige vragen meer te beantwoorden.
Ik hoop dat FvD nu implodeert en dat ze afstevenen op 0 zetels met de verkiezingen in maart maar je weet maar nooit.
Dit. Het maakt echt niet uit op welke plek Thierry op de lijst staat. Ik vermoed zelfs dat Thierry zoals @grace zegt nul zin heeft in die campagne en dondersgoed beseft dat ie zonder campagne ook wek de kamer haalt. Zolang als dat zijn naam op het stembiljet staat veranderd er niks.
Enige voordeel: kiezers houden niet van gezeik binnen partijen.
Haha Speld gezien?
Hij is wel heel close met zijn ââtalentââ
Auke van Eijsden op Twitter: âThierry Baudet en Freek Jansen zojuist. https://t.co/hwnWIzS4kNâ / Twitter
walgelijke mensen
Ja ik volg de verhoren, ook wel deels omdat het mijn werk raakt. Het is inderdaad een beetje saai/langdradig soms, maar ik vind het fascinerend (en dan niet op een positieve manier) om te zien hoe iedereen maar naar elkaar blijft wijzen. Het zijn allemaal topambtenaren of bewindspersonen maar niemand neemt zijn verantwoordelijkheid. Het lijkt ook bijna alsof ze vooraf met elkaar hebben afgesproken wat ze wel en niet zouden zeggen, ze houden mensen de hand boven het hoofd. Ik ben nog wel heel benieuwd naar het verhoor van menno snel.
Baudet stapt ook op als partijvoorzitterâŠ
Nu wil Eerdmans lijsttrekker wordenâŠ
Hoop dat het nu helemaal klapt daar
Misschien is dit wel allemaal onderdeel van hun campagne
Fijn om zijn kop ook niet langer te zien
Nogmaals:
Nature is healing
Haha dit vind ik zulk geestig nieuws
âZeesluis in IJmuiden zal niet Sluisje McSluisface maar Zeesluis IJmuiden hetenâ
Wat een teleurstelling!
Edit: zie nu dat Irma Sluis en de Sluizenmoeder ook niet zijn gekozen. Wat een saaie pieten in die commissie.
Waarom laat je mensen namen insturen als je uiteindelijk toch gaat voor de meest saaie en onoriginele naam die er bestaat