Dit was de bedoeling maar jij verwoordt het een stuk beter!
Nou iedereen mag vinden wat die wil maar ik vraag me vooral af: waarom voel je de nut vandaag op de dag dat hij sterft om je uit spreken dat je dit en dat van hem vond of vindt. Waarom moet je dat noemen, wat maakt dat uit.
Niet alleen op t forum maar overal.
Mensen hebben er groot verdriet van.
Peter was vooral mn held toen hij tegen Olcays fatshaming bullshit in ging.
Nou, ons Royke is al eerder een mede-forummer geweest.
Denk dat hij nu wel wat beters te doen heeft (rouwen bv) dan een random forum lezen
Nee, meen je niet? Ik dacht dat hij hier wel actief mee las. /s
âOp bezoek in het overstroomde Valkenburg spreken de koning en koningin met getroffenen en de hulpdiensten. Hier stapten ze op een shovel om te poseren met een brandweerteam.â
Ik vind dit zoân fucking raar idee. Dat die mensen met een helikopter worden overgevlogen om daar een uur meewarig rond te lopen en even te poseren op een shovel.
Hoe is er iemand die hier iets aan heeft?
Dringend advies Maastricht aan 10.000 mensen: ga je huis uit âą Koningspaar bezoekt Valkenburg - https://nos.nl/l/2389373
De Maas gaat overstromen? WTF
Aii ik vind dit ook echt een misser van ons koningspaar. Als staatshoofd moet je zeker op een dag als vandaag een statement maken, maar om gelijk langs te gaan⊠Doe dat dan volgende week en help dan een handje mee met opruimen ofzo.
Voor het eerst gelachen vandaag thanks
Love it!
Ja dat ben ik met je eens hoor. Maar ik denk dat betrokkenheid vanuit het land en de media veel belangrijker zijn. Heel eerlijk, als ik daar zou wonen zou ik aardig geïrriteerd zijn. Daar staan de huizen onder en zij komen eens even kijken om daarna weer naar hun paleis terug te vliegen in hun privé helikopter. En die mensen zitten daar nog steeds in de shit. Maar goed ik vind de hele functie van het koningshuis twijfelachtig, daarom snap ik dit denk ik ook niet. Maar ik hoop natuurlijk dat er mensen zijn die wel steun halen uit hun bezoek.
Ze moeten hun imago even opkrikken ook.
Willem doet toch iets met waterbeheer, misschien heeft ie nog tips & trickssss
Super onhandig die jas ook haha. Hopelijk overleeft dr Cartier klokje het als er een wildwaterstroom komt! (Al is dit misschien de reserve). Haha sor ik vind deze foto zo knullig
Hahaha omg ik ga helemaal stuk als ik dat voor me zie.
Ben trouwens benieuwd hoe het met de forummers gaat die in dat gebied wonen!
Het is op zich wel gebruikelijk dat het koningspaar zich laat zien na een ramp. Denk als ze niet waren gekomen er weer heel veel reacties waren geweest a la âZie je nou wel ze geven niks om deze uithoek van het landâ oid.
Wat een gezeik, ze zijn daar toch gewoon om hun ding te doen? Dat is nou eenmaal wat ze âmoetenâ doen en er zijn vast heel veel mensen die het heel fijn vinden. Nog erger zou zijn als ze compleet niet opdagen.
Mag je als burger trouwens eigenlijk komen assisteren/helpen bij de plekken waar de wateroverlast zo heftig is? Zonder dat je deel uitmaakt van een reddingsbrigade, maar gewoon omdat je mensen wil proberen te redden? Zijn daar regels voor?
Volgens mij niet ivm veiligheid.
Ik las toevallig net dat in België een brandweer boot is gekapseisd terwijl ze net burgers hadden gered. Dus het zijn behoorlijk gevaarlijke situaties.
Zullen denk ik wel plekken zijn waar je je kan aanmelden als vrijwilliger? Dat er een registratie is dat je in het gebied bent.