Haha ik kwam hier om dit te posten, schoolvoorbeeld van “er is niks buiten de ring” 🥲
Omdat je zoveel dingen kunt doen tegen klimaatverandering, maar mensen altijd ignorant zijn. Maar nu er ineens een ramp ‘dichtbij’ is vragen mensen zich ineens af wat ze allemaal kunnen doen. Tuurlijk was dit niet te voorkomen, maar vind die vraag dan gewoon ongepast. Zijn wss dezelfde mensen die niet op een groene partij stemmen, op vakantie gaan met 't vliegtuig en een heel paard doordeweeks eten bij wijze van
En wat Penny net al verwoorde
Zo gaat het toch altijd bij regionale en lokale kranten
Parool is ook bij uitstek een Amsterdamse krant dus ik snap wel dat zij dit zoeken
Regionale kranten kunnen toch prima verslag doen zonder hun eigen gebied erbij te betrekken? Ik zie dit in ieder geval niet snel in de Gelderlander. En daarnaast is het altijd leuk om Amsterdammers een klein beetje uit te lachen omdat ze zichzelf snel in het middelpunt zetten
Ze maken over het algemeen nieuws over en voor lokale mensen en aangelegenheden, dus dit is gewoon een ding waar ze dat mee doen, echt niet alleen het parool. Met dat laatste eens hoor, alleen vind ik het hier dus niet echt opgaan omdat dat op zoveel plekken gebeurt.
Hm oké, het was vanuit mijn kant verder niet super diepgaand en vooral als iets luchtigs bedoeld.
Vanuit mij ook hoor, haha
Wat flauw weer zeg, zo kun je alles wel bagatelliseren
Huh wtf is dit nu weer van telegraaf? Sommigen reageren met dat het normaal bedoeld is omdat er veel toeristen waren maar vind het toch een beetje gek.
Gatver ja op dat soort momenten echt een hekel aan journalistiek
Ik was er een uurtje geleden nog om een bloemetje te leggen en even stil te staan. Toen stonden er ook nog drie(!) cameraploegen te draaien en te interviewen. Werd ook niet heel goed op gereageerd.
Ja, rot op hoor. Laat de mensen even hun momentje hebben zeg. Film die bloemenzee en ga dan even lekker ergens anders in de weg staan.
Toen ik er vanmiddag was stond er ook 1 fotograaf. Op moment dat ik mijn bloemen wilde neerleggen ging hij helemaal klaar staan met zijn camera op mij gericht, toen heb ik mij snel half omgedraaid zodat ik met mijn rug naar hem toe stond.
Ik snap dat je je werk moet doen maar ga weg of zo. Ik kom daar om respect te tonen ik hoef niet ongevraagd op een of andere website of krant te komen
AD heeft wel echt talent voor mensen vinden die precies lekker onsympathiek overkomen.
haha oke ik geef toe het zijn niet alleen Amsterdammers die het doen, heel Nederland wil meedoen/mee “lijden”.
Ja even een kaarsje branden
Holy fuck wat een onbenullige arrogantie. Hij weet dondersgoed wat er moet gebeuren. Alleen dat kost geld of levert minder geld op. Fuck, dat.
“Met het klimaat is echt iets aan de hand.”
???
No shit Sherlock