Precies daarom zat ik nu ook te kijken. Maar blijft wel lastig.
Sophie is vleesgeworden middelmatigheid in positie geholpen door nepotisme.
Mijn verwachtingen van haar zijn altijd extreem laag.
Waarnemend fractievoorzitter van de VVD is gewoon een ander woord voor spreekpop van Rutte.
oplossen van de problemen die we hebben, geloven ze daar zelf nog in?
10 jaar aan de macht en nog wegkomen met âdat gaan we nu anders doenâ
Ze is ook asisstent van Rutte geweest, dus natuurlijk wou hij haar in de kamer hebben.
En daarom is Henk Kamp weer minister. Iedereen die Rutte geen tegengas geeft krijgt natuurlijk de baantje.
Dus welkom bij aflevering 43984320982 van Kutte met Rutte
Morgen begin ik écht!
Kort en duidelijk antwoord geven/je punt maken is ook wel een vak apart he
Ik kan altijd zo slecht luisteren naar Sophie Hermans. Uh uhuhuh uh uhhh uh
wat een lelijk tapijt ligt daar trouwens.
Ik denk dat de VVD en D66 elkaar wel op de woningmarkt âplannenâ vinden, lekker âkritischâ weer.
Je onderschat met hoeveel Nederlanders het Heel Goed gaat. Maarten van Rossum had er gister een analyse over, maar ongeveer 2/3e van de Nederlanders gaat het financieel/sociaal-economisch (meer dan) prima mee.
1/3e is alsnog 6 miljoen mensen met wie het niet heel goed gaat, maar er zijn heel veel mensen die enorm comfortabel leven onder Rutte en dat helemaal prima vinden verder.
âCijfers en percentages vind ik ingewikkeldâ
Omg VVD wil mensen helpen. Itâs a fucking Christmas miracle
Mensen met zijn dan zeker geholpen idd
vermogende mensen
Haha kom maar door met die aanvallen ehh interrupties op VVD
Ik vind het maar gĂȘnant Wilders en Baudet kan ik echt niet meer aan. Ik kan ergens echt goed snappen dat mensen op een gegeven moment niet meer stemmen haha, is toch te treurig allemaal
die fucking stadsvillaâs die elke projectontwikkelaar nu te koop zet. Tyf op met die zooi, er zijn genoeg hele dure huizen