Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Iedere keer wanneer ik Waku Waku hoor heb ik die tune van dat tv programma in mijn hoofd. :joy:

2 likes

Hhaahah deze vrouw is INTENS :rofl: Misschien ook even een leerplicht ambtenaar langs sturen voor die arme kinderen die worden thuis gehouden?

Ik moest net ook heel hard om dit artikel lachen

Ze zijn zooooo gefocussed op het aantal mensen dat mee loopt aka het is elke keer minder dan ze zelf beweren. Haha nu gaat er dus iemand met een helicopter ze tellen voor ze :joy:

7 likes

Hahaha die was ook mooi hé.

‘Ja de sauna mag wel, dus ik dacht okĂ© prima dan gaan we naar de sauna en dan eten wij op het terras waar je zonder QR mag zitten en niet het restaurant in, hebben we toch een dagje uit want we moeten echt even geen stress, geen gedoe, we doen het dan gewoon zo het wel mag.’

1 minuut later

Karin vertelt dat ze toch direct het restaurant in liep want ze dacht dat wil ik toch en is dan shockedpickachu.gif als ze weggestuurd wordt, flipt de pan uit, vindt het een grondrecht dat iemand de discussie met haar aangaat Ipv haar weg te sturen en gaat dan midden in het restaurant janken. Vervolgens haalt ze er de jodenvervolging bij, een jankverhaal dat het koud was op het terras en het allerergste: ze is nu helemaal niet relaxed na een middag sauna’.

Hahahahahhaha dat kan je toch niet bedenken dit scenario, you played yourself meid.

13 likes

Kijken jullie ook naar de NOS uitzending van 70 jaar Breaking news? Heel tof.

4 likes

Ook dat ze dan hysterisch tekeer gaat tegen iemand die er ook helemaal niks aan kan doen. Diegene staat ook alleen maar zijn werk te doen en dan krijg je zo’n enge hysterische trol voor je.

3 likes

Ik was ook even vergeten hoe lang Gerri al bij de NOS werkt

2 likes

Deze case maakte me nog boos hù. Herinneren jullie nog dat mensen voor hem opkwamen, want ‘zo kenden ze hem niet’. ‘Nice guys’, vind ik misschien nog wel erger dan zogenaamde ‘bad guys’. Die eerste denkt echt dat ie anders is terwijl hij gewoon twee gezichten heeft.

Fucking walgelijke eikel.

Gemeente Amsterdam heeft zo gefaald in het beschermen van de vrouwen daar.

7 likes

Mooi ook hoe iemand die tot over haar oren in de complotten en angst zit het heeft over.‘dat mensen elkaar niet meer vertrouwen’ en hoe erg dat is :zipper_mouth_face:

Vind het ook fascinerend hoe de afgelopen 1,5 jaar iedereen zichzelf een soort klokkenluider vind. Echt iedereen gaat ineens live of heeft een mening of inzicht dat de wereld in moet.

3 likes

Ja maar jij weet niet hoe het is om buitengesloten te worden en als uitschot te worden behandeld. Zij welll :sob:

Echt deze filmpjes zijn heerlijk. Net als die HermanCainAwards subreddit

1 like

Ew ew ew eeewww
! Krijg hier letterlijk kippenvel van, haha dit doet wat met je.

9 likes

13 likes

Gatver wie bedacht dat dit een goed idee was om te tekenen en daarna óók nog eens te plaatsen :sob:

10 likes

Ik schrok gewoon echt toen ik dit zag haha, brr

2 likes

Ik zie hier ook de humor niet van in

3 likes

Dit is toch absurd. Hoe kom je op zulke ideeën. Echt, waarom?!

2 likes

maar dat mag toch ook helemaal niet? die kinderen zijn toch leerplichtig :thinking:

1 like

Heel eerlijk: ik vraag me eerder af hoe je erop komt om dit in een grote zaak te vervolgen als terreurverdachten. Als ik het goed begrijp hebben ze dus met elkaar geappt over hoe ze politici gingen neerschieten en IS filmpjes gekeken? That’s it? Niet dat dat helemaal ok en top is hĂ©, maar terreurverdachten is als dit het is ook wel weer lekker zwaar. Vraag me dus ook af: was er planvorming?

Ik vind het echt een typische manier van denken om dit het ultieme tuig te vinden in een land waar je de laagste van de laagste dingen in de kamer mag zeggen in het kader van democratisch proces om vervolgens uitgenodigd te worden in elke talkshow om die lage uitspraken nog eens te herhalen.

6 likes

Buitengesloten op basis van privilege? En wat bedoel je met knappe witte vrouwen en hoezo zouden die nooit buitengesloten zijn? Ik ken best knappe transvrouwen, lesbische vrouwen en gehandicapte vrouwen of arme vrouwen die wit zijn en toch worden buitengesloten in bepaalde situaties. Of eigenlijk ook gewoon cis hetero able bodied vrouwen die anders worden behandeld puur omdat ze vrouw zijn.
Natuurlijk heb je het als wit persoon vele malen makkelijker dan als persoon van kleur maar ik vind dit dan weer een beetje een lege opmerking.

Ik doel vooral op een bijvoorbeeld Isa Kriens/Doutzen, natuurlijk worden vrouwen op tal van wijzen buitengesloten in deze samenleving. En zeker als je het dus heb over transvrouwen, gay, gehandicapt. Maar ik denk dat de groep die nu oproept dat ze gediscrimineerd worden vaak niet opkomt voor deze groep vrouwen (of personen).

Ik heb het niet goed verwoord maar bedoel dat dit over het algemeen een groep is met veel privileges en schuurt voor mij dat er nu moord en brand geroepen wordt over discriminatie, terwijl ze daar over het algemeen vaak stil over zijn

Ook n.a.v. de video die hierboven werd gedeeld

3 likes

Is dat die vrouw die steeds achter Hugo de Jonge aanliep?

2 likes