Als je chip word geactiveerd
Dat gebeurt pas als die chip in je arm zit. Dit is een afleidingsmanoeuvre, eigenlijk zijn we een dictatuur!
Belangrijke side note bij dit boek van de corrie is wel dat ze nog voor publicatie 25 paginaās aan feitelijke onjuistheden hebben gekregen van de journalisten die de toeslagenaffaire ontdekt hebben. De correspondent vertelt graag in narratieven, waarbij informatie die niet geheel in dit narratief past naar de achtergrond verdwijnt.
Ben verder vooral verbaasd aan het zijn dat er mensen zijn die opstappen overdreven vinden.
Ja er was zoān twitter-thread hierover toch (of een artikel) iets van de RTL als ik het me goed kan herinneren? Probeerde het nog even op de zoeken maar kon het niet zo snel vinden.
OkĆ© ik heb het al (ja had wel even verder dan mān neus lang is kunnen kijken)
Ik zet hem erbij!
Ik moest zo lachen om die fiets die voor het bordes staat geparkeerd. Gewoon strategisch natuurlijk, maar de buitenlandse pers zal er wel weer bovenop duiken.
Mooiste aan die fietsbeelden is dat iedereen ze gebruikt als āhij is zo lekker gewoon geblevenā terwijl doorsnee holland echt geen Koga kan betalen
Even langswippen. " Hey Willem ik heb even een vraagje"
Hey Lex! Mocht je nog op vakantie willen, beetje skiƫn in Lech ofzo, vooral doen! Wij zijn toch niet meer verantwoordelijk. #Yolo
Ik moest even googelen maar wtf zijn dat voor een prijzen?!?!?!?!
Heel erg mee eens, sorry mogen mensen blij zijn dat er mensen opstappen?? Met Wiebes oid hoef je echt geen meelij te hebben hoor die rollen zo door naar een topfunctie ergens.
Kan ff niet terugvinden wie die opmerking maakte over āhier zijn alleen verliezersā euh wat dacht je van er zijn daders en slachtoffers
Ja dat wisten we natuurlijk wel
Maar gewoon dat beeld van hoe hij over die lege oprijlaan fietst idk vond het wel bijzonder
En idd hoe droog die zān fiets bij die bordestrap neerzet haha
Bonuspunten voor de persoon die nu die fiets gaat jatten.
Wel alleen Azarkan dan toch. De rest (Kuzu en Ćztürk) komt vanuit de PVDA
āTijd voor ons wekelijks VRIJMIBO willieā
Jij vat het echt goed samen, thanks.
@Oenkie ik vind dat (al helemaal in deze situatie) wel normaal. Ik vermoed (en vooral hoop) dat je zelf niet direct te maken hebt met de gevolgen van deze affaire.
Over normaal gesproken; vind je dit wel normaal? https://www.ad.nl/politiek/afplakjesdag-woede-en-wantrouwen-over-zwartgelakte-dossiers-toeslagenaffaire~ac089cad/ of dat kamerleden na 100x vragen een document krijgen en dat ze dat krijgen in lettergrootte 2?
Er zijn mensen depressief geworden, huwelijken gesneuveld, mensen zijn op straat gezet. Mensen hebben alles verloren wat ze hadden en zijn er nog steeds niet uit. Dit gaat wel ietsje verder dan oepsie foutje im only human.
De verantwoordelijken moeten gestraft worden voor hun misdaden, want dat zijn het. Een tribunaal zou goed zijn. Alleen dat is rechtvaardig.
Wat een stom liveblog van de NOS met allemaal nutteloze info. Ik citeer:
Premier Rutte weg bij koning op Huis ten Bosch
Premier Rutte heeft het paleis verlaten. Hij is ongeveer een half uur bij koning Willem-Alexander geweest om het ontslag van zijn kabinet toe te lichten. Rutte liep de trappen af, pakte zijn fiets en reed het hek door. āEen goed weekendā, zei hij tegen de wachtende pers.
??? boeiend???
Ik word sowieso knetter van die liveblogs van de NOS, 95% is fucking bullshit, kap er gewoon mee en schrijf een normaal nieuwsartikel waarin alleen de relevante info helder uiteen wordt gezet. Welk merk appeltjes Rutte op de fiets eet lijkt me tamelijk irrelevant voor zo ongeveer alles, tenzij hij aandelen heeft in een appelbedrijf en er zo sluikreclame voor maakt.