Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Wat mij ook stoort is dat ze bij dit soort figuren altijd wél op zoek gaan naar de menselijke kant en wat ie goed deed. In het Parool een heel portret van de man en dat het zo erg zou zijn voor de SP. Terwijl: nee.

Het enige wat ontbreekt is een verwijt naar de vrouwen zelf of een opmerking over dat ie te hard is aangepakt want “er is zoveel dat de man wel goed heeft gedaan”.

Die kop ook echt ‘met zijn informele stijl ging hij grenzen over’

Ja want seksuele intimidatie valt echt onder informele stijl ja

7 likes

Sowieso dat hij zijn cito score op zijn cv gaat zetten.

Heb op de achtergrond nieuwsuur van gisteren aanstaan en dit nieuws kwam voorbij:

Verwachten jullie nu ook op z’n Amerikaanse een heuse shitshow? Bewust geen informatie willen geven, dan heb je iets te verbergen :skull: Op dit soort momenten vraag ik me altijd af waarom ik geen journalist ben geworden. Dit is de spanning die ik nodig heb in mijn leven.

Maar goed, ik wilde dan ook chirurg worden omdat ik Grey’s Anatomy keek en advocaat vanwege How to get away with murder :joy: En momenteel kan elke baan mij meer boeien dan mijn huidige.

4 likes

Daar ben ik het dan weer net niet mee eens. Binnen bepaalde werkprocessen is het zo nu en dan verstandiger om informatie pas over een bepaalde termijn vrij te geven. Je ziet dit ook bij archieven die pas na 70 jaar openbaar worden. Ik vind het dus interessant dat kamerleden hier zo verontwaardigd over doen. Maja hier is natuurlijk de rechter al aan te pas gekomen, dus ze zullen nu wel snel hun documentatie in orde moeten maken.

1 like

Uwv op z’n best he, ‘‘werken aan perspectief’’ :clown_face:

4 likes

Vind het dan ook zo sneu (bovenop dat het al te bezot voor woorden is natuurlijk…) dat hij dan met de wensambulance daarheen gaat, ipv naar een mooie/leuke bestemming

6 likes

Peter R is neergeschoten lees ik??

Vlakbij de rtl boulevard studio.

Wow holy shit. Wtf, door z’n hoofd ook. Hele kleine kans dat je dat overleeft.

1 like

Zo heftig

@Teigetje een foto? Van hem? :hushed:

Ja van hem op straat. Ik heb de foto nu zelf niet meer maar ik vrees ervoor dat ie zo rondgaat op Twitter e.d.

Nou, als een dergelijke foto bestaat, gaan we ‘m hier in ieder geval niet plaatsen.

72 likes

Nu ook een extra nieuwsuitzending op rtl 4

thank you

3 likes

Wat verschrikkelijk ):

Bizar
Vreselijk voor de familie ook als zulk materiaal rondgaat zeg bah wat vreselijk

1 like

Ik ben er echt helemaal misselijk van, wat verschrikkelijk

Holy shit. Wat heftig. Heel erg hopen dat hij dit overleefd… Vreselijk voor hem en zijn familie.

1 like

Er gaan zelfs filmpjes rond van hoe die op de grond ligt op whatsapp nu. Bah bah.