" Ja Peter kwam hier in het cafe een keer koffie halen. En toen wou hij 2 klontjes suiker en dat moment is me zo bijgebleven."
Hahaha ik kende deze niet maar zo is het precies
Deze vrouw had het al over de nabestaanden??
Nee ze bedoelde de nabestaanden die Peter bijstaat (zoals de ouders van Tanja groen)
Oh oops :x
Bij sbs6 komt er ook standaard bij een misdrijf een buurvrouw in beeld: ja hij zwaaide altijd zo vriendelijk.
Oh op rtlnieuws nu ook een man.
Jaa die man âJa hij groete nog even vanochtendâ
Ah ja. Veel zeggend
tis maar goed dat ik nooit mân verhaal aan de story heb verkocht anders stonden ze nu bij mij op de stoep. flauwe grap
Hahah ja die!
Ik snap die mc donalds inval ook niet. Alsof die dader daar nog ff lekker is gaan zitten eten. Zit daar 50 meter verder op.
Betty zat dus even op de wc van MCDonalds toen werd de McDonalds ontruimd. Aldus haar toevoeging.
en dan ook nog zeggen âmaar dat staat er vast los vanâ
Hoevaak gaan we die man nog zien met zijn john vd heuvel is willem alexander verhaal
Die man die zei dat John v/d Heuvel ongemerkt zwaar beveiligd wordt maar Peter R. niet. En dan zegt ie daarvoor nog heel onhandig: âecht heel overdrevenâ over de beveiliging van John
Nou, toch niet zo overdreven, meneer de buurman.
Ik zie die man nu al voor de 5e keer. Blijkbaar kan je Peter zo roepen.
Ja alsof die daar even een hamburgtje nog zit te eten
Ja dan kijkt ie altijd even om
Ja en meneer van de Heuvel is net een spook. Je ziet hem nooit alleen op tv
Ja sinds vandaag is de vega mckroket er weer. Je weet maar nooit.
Sws heeft die man dat filmpje dat hij op tv is nu op zn telefoon en die laat die ieder nieuw persoon die hij tegenkomt zien.
Ze komt niet echt adequaat over hè. Zou toch iemand flitsender verwachten. Het is nota bene Amsterdam.
Oh absoluut! En dan begint hij tegen iedereen weer dat Peter altijd vriendelijk groet en gewoon zo over straat loopt. Maarrrr meneer van de Heuvel niet, die is net een spook of Willem-Alexander.
Morgen ochtend staat die man er nog