Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Livestream is ook via nu.nl app

Ik zit via de AD app mee te kijken en zo vaag, je ziet ze alles opbouwen en hoort gewoon allemaal gesprekken van de voorbereiding vd persconferentie

1 like

De plee in die Mac wie heeft die niet gebruikt

1 like

Nou Betty heeft ook het meest spannende moment in der leven gehad hoor.

2 likes

Ik ben hier gewoon misselijk van :pensive:

4 likes

Wat doet Hiddema daar.

lekkere confrontatie dit ook

2 likes

Indd… vind het niet zo gepast van Danny om nu even FvD de les te gaan lezen

3 likes

Ik vind het echt heel naar om te zien dat zo mensen katten op Humberto ( niet zo zeer hier, maar op twitter)
Hij ging ook gewoon lekker op de fiets naar z’n werk om de miljoenste aflevering van late night te presenteren, en hij moet nu Live verslag doen van een walgelijke moordaanslag op zijn directe collega.

Vind het echt bizar dat mensen hem totaal afbranden op een extreem logische verspreking.

51 likes

Ja, ze wisten van te voren niet dat er een journalist kapot geschoten zou worden.
Hiddema zou "gewoon " gast zijn in het programma

2 likes

Wacht het is me even oduidelijk waar die persco nou te zien is om 11 uur??

Ik gok overal, maar RTL gaf aan dat ze het live gingen uitzenden.

1 like

1 google hit

4 likes

Nou nou kapot geschoten…

25 likes

Nou ik heb op persconferentie peter r de vries gezocht en kreeg dit echt niet. Maar desondanks bedankt!

2 likes

Huh waar hij dat gedaan? Alleen die gast aan tafel praatte in de verleden tijd over hem toch? Ik schakelde wat laat in. Alhoewel hij nu wel weer in de verleden tijd praat wtf.

Het is op RTL en daar is online kijken lastiger

2 likes

NPO1 toch gewoon

Bij ‘het fastfood restaurant hierachter’. Zou het om de BurgerKing gaan of toch KFC? :see_no_evil:

soonsoonthings deelde net een link waar je rtl live kunt kijken.