O wat een heerlijk verhaal dit
Wat een leuke zoektocht, mooi verhaal!
Haha same, heb gisternacht ook urenlang artikelen over haar gelezen. En kwam tot dezelfde conclusie. Ergens is het superknap dat zij toch intelligente mannen (een oud staatsecretaris, een succesvolle ondernemer) zo om haar vinger heeft weten te winden met zo’n flimsy achtergrondverhaal. Want met een klein beetje inspanning denk ik dat iedereen wel ziet dat het een beetje dun/vreemd is? Inderdaad dat hele verhaal over de AIVD en hacker zijn was niet echt geloofwaardig en daarbij was ze ook zogenaamd model, maar ik denk dat iedereen wel ziet dat dat geen professionele foto’s zijn. Zou dat echt alleen maar zelfvertrouwen zijn? Ik denk echt dat ik door de mand zou vallen als ik moest praten over een onderwerp waar ik eigenlijk niet (genoeg) van af weet. Nu deed ze dat ook, uiteindelijk, maar ze is er lang wel mee weggekomen. Ik ben ook nog steeds super benieuwd wat zij echt deed in de royal suite van het burj al arab. Het is idd net een detective.
Wou beginnen met beleggen. Wacht nog heel even.
Als je echt op langere termijn gaat beleggen maakt dit helemaal niet zoveel uit
Nee, nu kopen, zo goedkoop ga je het niet meer krijgen. Beleggen is lange termijn.
Ik heb echt weinig verstand van economie, maar weet iemand wat de gevolgen hiervan gaan of kunnen zijn voor ons burgers? Krijgen we weer een economische crisis, stijgende werkloosheid, stijgende prijzen of zullen we dat niet zo snel merken?
Dan moet je juist nu beginnen, nu is het goedkoop.
Ja dat kan wel. Maar ja als iemand dat antwoord had dan zou die een glazen bol hebben.
Maar goed ik ga nu inderdaad maar eens beginnen met mn geld beleggen
Nee ik snap dat een exacte voorspelling nooit mogelijk is, maar economen doen het hele jaar door prognoses wat betreft economische groei, werkloosheid etc dus zo raar is het toch ook weer niet gedacht dat hier wellicht al wat prognoses over zijn.
Maar goed las deze net op nos en die vond ik wel helder
Heb er een gifje van gemaakt haha
Ahhh ik smelt echt van zijn Nederlands. Maar jezus mina wat treurnis
Wat ik vreemd vind aan dit verhaal is waarom hij geen verklaring onder eed/belofte kan afleggen. Dit gebeurt vaak met mensen die geen papieren hebben en deze niet kunnen krijgen in het thuisland. Als zijn situatie echt zo is dat hij echt niet in China terecht kan, zou hij een VOE kunnen afleggen bij de IND. Wellicht mist er een stukje uit het verhaal
Die man in dat blauwe pak kijkt echt vet schattig hier
Go Canada!
Ik vind 23 jaar dan weer heel erg weinig voor een land waar 938 jaar en drie keer levenslang wordt uitgedeeld. Maar goed, hij zal sterven in de cel, goodbye.
volgens mij is dit alleen nog maar van New York, toch? LA gaat een aparte zaak krijgen.
Later Bitch.
Moet je ook niet in de wind slaan vanwege juryuitspraak, maar gewoon omdat het een lul van een vent is…
Wat denken die advocaten met zo’n uitspraak te bereiken? Levert dat ooit iets op? (Zie dat ik op iemand gereageerd heb ipv algemene reactie… Ik verwacht geen antwoorden van je

Ik begrijp ook echt niet hoe het feit dat hij kan sterven in de gevangenis reden moet zijn voor strafvermindering. Met die redenatie zou je nooit levenslang kunnen opleggen.
Ach Murica. Je had ook Brock Turner, een rapist, verkrachter (ff lekker halen voor de indexering) en toen probeerde de advocaten hem met een lagere straf weg te laten komen want hij was een talentvolle zwemmer.