Noord-Holland

New Vegas?

1 like

@Sax @Nova bedankt! Ik denk dat het Dakkas gaat worden :smile:

2 likes

Kom ik weer met een restaurant vraag! Een vriendin neemt mee lunchen voor mijn verjaardag. Budget ongeveer 20 pp. Ik zoek iets speciaals of een bijzondere locatie met goede vegan en vega opties. Liever niet Amsterdam! Meeste in alkmaar kennen we al, verder mag het in heel noord holland zijn!

Vind je kaatjes in Alkmaar lekker? Ze zitten ook in Bergen. En dat vind ik dan zo’n leuke combi om ook in Bergen te wandelen.

1 like

Nee kende ik niet! Maar goede tip! Ik ga het voorstellen :slight_smile:

1 like

Neem dan ook de bosvruchten cheesecake :drooling_face:

Heeft iemand een tip voor een romantisch hotel? Mag overal in noord Holland zijn, het liefste bij het strand of andere natuur

Misschien is strandhotel Zoomers in Castricum wat?

1 like

De watertoren in Castricum. Is slapen op grote hoogte. Vonden wij toen heel bijzonder voor een nachtje

2 likes

@Pax Boutique hotel Puur Zee in Wijk aan Zee.

Vroeger werden hier altijd opnames voor All you need is Love gemaakt :wink:

Aan het strand, maar ook vlakbij een groot duingebied.

1 like

Texel

3 likes

Wat is jullie favo plek in Haarlem voor cocktails?
Misschien is het wat veel gevraagd in bakfiets city maar ik vind een beetje gemixt publiek wel fijn.

Toujours!

1 like

Wigbolt vind ik altijd wel fijn.

3 likes

Ik ga deze week twee nachtjes naar Haarlem, iemand nog leuke tips voor plekken om te eten/lunchen/koffie te drinken of anderszins te bezoeken? Ik ben voor eten specifiek op zoek naar plekken die niet te rumoerig zijn (vriend is herstellende van een hersenschudding) en dat vind ik zo online best lastig in te schatten! We zijn wel doordeweeks dus dat scheelt misschien wat qua drukte

Ik wil verder in elk geval naar het Teylers museum en misschien naar Frans Hals want zag dat ze daar een tentoonstelling over drag hebben.

Mijdt Teds en Monk als de pest dan. Echt afschuwelijke akoestiek met zo’n “hippe” betonnen inrichting en overal tegels. :cry:
Praktisch naast het Teylers museum zit cafe 't Teylertje. Niet heel bijzonder maar wel een gezellig klein rustig cafeetje.

1 like

Voor eten vind ik het lastig inschatten qua drukte.
Voor rustig koffie drinken vind ik Maeva het fijnst. Het is gewoon een koffiezaak zonder verdere poespas, dus hier komen nauwelijks ouders met kinderen. Altijd rustige muziek die niet te hard staat, en de tafeltjes staan ruim van elkaar af dus het kan ook niet te druk/vol worden.

1 like

Wat is dé place to be in Alkmaar volgens jullie voor ontbijt of lunch?

1 like

Is er niet :rofl:

Zou voor Bocha (of Sencha, zelfde eigenaren en bij elkaar om de hoek) of Hofman gaan. De Koffiemolen en Stadskaffee Laurens zijn ook wel oké.

Haha, Thnx!