Nu op tv-topic (Deel 1)

Heeft Roxanne misschien toch spijt? :sweat_smile:

Haha dat vroeg iemand in de reacties ook, waarop zij zegt: wie zegt dat ik er niet bij was?

1 like

De afgelopen dagen werd op National Geographic een nieuwe documentaire serie (6 afleveringen) uitgezonden over 9/11. Heel heftig, maar ook mooi hoe overlevenden en nabestaanden hun verhaal konden doen.

Ik zie geen foto. Wat stond erop?

1 like

hij was naakt met ballonnen voor zn zaakje omdat ie 10.000 volgers heeft

5 likes

Is dat de serie Inside 9/11?

Het heet 9/11: one day in America

1 like

Ik vind dit een teleurstellende take

7 likes

Omg Caroline is MET roosje bij Jinek

4 likes

Yeee! Het topic gaat ook weer over andere dingen.
Flikken Rotterdam was écht slecht gisteren zeg :joy:

Ahh ja cute filmpje, echt een brave hond!

2 likes

Ja snapte alleen niet zo goed hoe hoe het precies zit:

Ze zegt dat ze het aanbod al had ontvangen voordat ze meedeed. Dus de verhalen dat ze meedeed om haar B&B te promoten, zijn niet waar. Tot zover duidelijk. Maar hoezo moesten de mannen dan laten zien dat ze een B&B willen en kunnen runnen, terwijl ze de B&B wilde verkopen.

2 likes

Bedoelde ze niet dat ze het aanbod al had gekregen voor het op tv kwam? Want volgens mij zijn de opnames in het voorjaar al gedaan

Promenade is geweldig nu

Ze doen een twee voor twaalf thema

6 likes

Ja, 25 of 26 september dacht ik gezien te hebben!

Geen idee :woman_shrugging:t3:

Heb ook echt zin in dat programma haha. Maar dit snap ik idd ook niet. De finale moet in allebei de landen op hetzelfde moment zijn lijkt me, dus dat betekent dat het in België opeens een paar weken stil ligt terwijl het in NL nog doorgaat? :thinking: Iig kun je met een account gewoon gratis online VTM kijken (vorig jaar tenminste wel gedaan)

Het nieuwe programma van Raven van Dorst is begonnen, helemaal zin in!

14 likes

@Crusti_Croc hahahaha ja die is chill hè, t boeit die vrouwen ook allemaal nul meer echt grappig

Woow deze vrouw bij Chantals Beauty camper zou echt dr haar curly girl moeten wassen

Vind het echt een leuk programma. De combinatie Raven, Martien en Caroline is ook echt leuk, haha

2 likes