Nu op tv-topic (Deel 1)

De eerste aflevering van VT wonen weer verliefd op je eigen huis zit er weer op. Ik snap het idee van de veranda, maar het verpest zo het aanzicht van het huis op deze manier? De woonkamer vond ik ook niet geslaagd. :sweat_smile: Hoop maar dat ze er zelf blij mee zijn. Tot nu toe vind ik de make-overs van Lisa altijd een teleurstelling :flushed:

1 like

Ik was denk ik vooral verbaasd over de indeling. Voor mijn gevoel slokte de bank nu de hele woonkamer op. Ook het wandmeubel vond ik te aanwezig. Van de eethoek had ik dan weer verwacht dat die wél meer ruimte zou krijgen en meer in de woonkamer betrokken zou worden. Ze leken er zelf wel blij mee, dat is het belangrijkst natuurlijk.

Zin in de andere afleveringen :grin:

1 like

Interessante film op npo3: De Zitting. Over een rechtzaak, het gaat om misbruik. Heeel veel goede acteurs vind ik.

3 likes

En geschreven door Lykele Muus! Bart uit dertigers dus :grinning:

2 likes

Over het toeslagenschandaal, superindrukwekkend! Was net op tv

Ik ben dit nu aan het terugkijken (ben halverwege) maar vind het niet heel goed. Kim en Jacob wel maar het verhaal niet echt en vind de rechters OVJ en getuigen heel irritant spelen? Die OVJ op haar telefoon? Dat gekibbel tussen die rechters? Vind het niet erg realistisch

Ik heb net Chansons! gekeken, omdat ik zin had me te ergeren aan dat pretentieuze gelul van Matthijs van Nieuwkerk, maar ik vond het wel leuk eigenlijk. Hij zei ook niet veel, dat scheelt ook.

1 like

Hij zat wel lekker in z’n duckfacegame weer dus er was gelukkig wel iets om je aan te ergeren. (Maar idd, best geinig programma voor tijdens het was opvouwen ofzo haha)

1 like

Vanaf vanavond is het op de Nederlandse televisie!

4 likes

Waar slaat deze jury op bij k2 zoekt k3??

Hoe leuk was het geweest als bijvoorbeeld Karen en Kristel in de jury zouden zitten

5 likes

Waarom zitten Hanne en Marthe niet in de jury? Dat mochten Karen, Kristel en Josje wel. Nu komt het helemaal over alsof ze echt niets in te brengen hebben.

En dan Gordon en Samantha Steenwijk…

2 likes

WORDT HET TIK TAK TIK TAK JA OF NEE YEAH

Oei beetje vals of niet

1 like

“Ze lopen hier wel nog ergens rond” ofzo iets zeiden ze net…

Tering waarom openen ze dit programma met dit?

1 like

Kan nu al niet tegen de manier waarop deze meid praat

2 likes

Ohhh ik dacht juist, stop maar met zoeken, dit is haar. :rofl:

1 like

Gaat ze dat allemaal laten vallen voor een wurgcontract bij Studio 100? Slim😐

Ben benieuwd of we nog een oud-deelnemer terugzien. Bij Idols enzo proberen sommige mensen het ook telkens weer, dus waarom hier niet. :stuck_out_tongue:

1 like

Neee het is echt zo ik werk met kinderen dus ik praat heel overdreven!!! En ik lach de hele tijd!!

3 likes

Ben je deelnemer 1. zit je daar lekker de hele avond boven in die gouden lijst.

1 like