wow de man in de tuinbroek die maar blijft gaan en lacht, heeft MS.
Nr 81 oké ik gun hem toch wel de winst!
Al vind ik koppel nr 40 ook heel gezellig. En de veren. En die fluor met groot haar, nr 66. O en de Elvis!!
jaa de veren en elvis vind ik ook top!
Een koppel kreeg net de 2de gele kaart (als je te weinig danst) en die waren nog niet af. Dus 3 kaarten dan ben je af.
oh das nog wel coulant. Ik had echt de helft al weggestuurd. Maarja dan had John de rest van de tv uren waarschijnlijk op moeten vullen met astro tv
Hadden wellicht meer mensen naar gekeken dan nu.
Al denk ik dat vanavond rond de “finale” wel meer mensen gaan kijken hoor
Vind elvis erg lief en leuk maar die man stond vannacht elke keer dat ik keek zowat de hele tijd stil
Ik moest gewoon even kijken na jullie commentaar. Wat errrrg dit. Dat stel nummer 30 moest net huilen haha wat is dit joh… wie zijn die mensen in het publiek dan, en waarom dansen die ook de hele tijd. Ga lekker zitten en kijken naar al ‘t leed zou ik zeggen.
haha er is een speciale “dans tribune”
er was net iemand aan het hallucineren. Toch niet zo’n goede tactiek dus, zo weinig mogelijk slapen.
Ja zat net te denken, hoop dat de crisisdienst ook klaar staat zo´n uitputting en zoveel slaapgebrek in zo´n onnatuurlijke ruimte (geen daglicht, geen dag/nacht ritme), waarschijnlijk ook wel wat uitdroging (aangezien ze alleen maar mogen drinken buiten de dansvloer) kan zelfs de meest stabiele mensen ernstig ontregelen.
Maar waarom ze dan ook nog met John de Bever gestraft moeten worden
Edit: trouwens ben wel benieuwd of ze van te voren wisten dat het voor zo’n groot deel zo’n volksfeest zou zijn haha. Doen wel veel van die stoere gasten mee en vraag me af of die dachten gewoon op lekkere muziek die uren wel door te komen en nu hiermee gemarteld worden
Wat een feest met John! Not.
Die polonaise ziet eruit als zoveel fun
Het klinkt haast alsof John de Mol aangeklaagd moet worden wegens het schenden van de rechten van de mens
Voortaan moeten ze dans shows bestempelen als een psychologische marteling
Er zijn echt nog best veel in de race en het is vanavond al afgelopen
Hahahaaha die jongen die wegstrompelt
Hahahaha hij rent nu haha ik ga helemaal stuk
Hahahhhaah die trap Hahahah ik heb zuurstof nodig
Denk dat ie zo verkrampt is dat ie wel kan dansen zo voorovergebogen maar niet kan lopen
Whaha die lege blik van die Elvis de hele tijd. Zo schattig