@Acquiesce jij zit dit zeker op de bank te kijken met de pizza van de buren?
Whahahaha ik dacht waar gaat dit over
Maar nee ik was het niet
Volgens mij moeten ze dansend richting een bepaald poortje, en mogen ze daarna gewoon lopen
Maarja zie maar eens te stoppen met dansen als je al 49 uur danst;)
nee je kan een gele kaart krijgen vd scheids als je te weinig beweegt en bij 3 kaarten moet je weg
Is dat al gebeurd, 3 gele kaarten? Want die jongen die alleen maar met zijn armen bewoog heeft de hele dag daar nog gestaan. Die had van mij wel 3 gele kaarten mogen krijgen.
ja al een paar keer! maar de beoordeling is nogal dubieus ja
Behalve als je Elvis bent dan mag je het afmaken
sorry ik ben team elvis haha
oke en donald duck
Ik ben voor die jongen in het gele pakkie
De meesten zijn na bijna 50 uur dansen beter in Just Dance dan ik in een gewone situatie.
Jeetje nog 21 koppels, van mij mochten ze nog wel een nachtje doorgaan, dan werd t pas een slagveld. Nee maar dan heb je wel hopelijk dat er nog maar 1 of twee koppels moeten dance-offen
Wat is er met die jongen in het rode shirt gebeurd, bloedneus?
Wendy be like :“ahh gaat het niet meer, gewoon vol houden!”
Mensen vallen bijna neer joh omg, kan toch niet hahahha
Ik vind dit zo sadistisch eigenlijk, arme mensen
Behalve Maria, die geeft geen fuck meer, die weet niet eens meer waar en wie ze is joh.
Ik denk dat ze uit hun data
toch al weten dat zij niet gaan winnen en het te zielig vinden om ze er nu nog vanaf te gooien dus het maar door de vingers zien?
Dit doet me een beetje denken aan de sims, dat je ze kan laten omvallen van vermoeidheid als je ze te lang laat dansen
Dat denk ik ook, want als ze wel zouden winnen dan zouden de kijkers het ook niet meer eerlijk vinden.
Pizza jatten van je buren, dat is pas sadistisch!
Zo deze chick wordt er een beetje manisch van joh
ze staan wel steeds in de top 5
ja, een bloemetje