lijkt wel of john buitenbeeld met een pistool op wendy staat gericht. volgens mij vindt ze het zelf ook niet leuk meer
Ik hoop dat ze nu nog wat rustige muziek draaien waarbij je lekker aan elkaar kunt hangen.
nee was willekeurige volgorde
Oh volgens de studio is dit blijkbaar gevaarlijk
Ben wel benieuwd naar hoeveel kcal ze verbrand hebben met het dansen
Ik dacht dat ze het laatste uur wel even een flink feestje ervan zouden maken of zo, wat meer show met artiesten oid
hahaha Wendy, lekker eerlijk
Nou dat bedacht ik me ook net, ze zouden ook iets kunnen bijhouden die de heftigheid van hun dansmoves bijhoudt…
Dat moet toch ook meegerekend worden zou je zeggen
Ik hoop dat ze een fitbit om hebben, mooi record
edit: oke blijkbaar hebben ze dat haha
Die top 5 is op willekeurige volgorde
Als je te lang doorgaat echt met een blessure kan dat wel slecht zijn maar gewoon de uitputting an sich niet hoor denk ik, ja 3 maanden spierpijn wel maar lichaam kan veel hebben.
@Friemel nee die top 5 is niet op volgorde. En ik weiger te geloven dat ze Elvis kunnen laten winnen.
gewoon ieder koppel €5000
Sommige weten echt wel dat ze niet gaan winnen denk ik, die hebben bijna al hun tijd opgemaakt. Maar als eenmaal het eind in zicht is zou ik het willen afmaken ook
2500pp, voor 50 uur = 50euro per uur.
Zou ik het echt niet voor doen hoor
50 uur lang de ene na de andere artiest, en nu een spotify playlist. anti-climax dit!!
Als je niet in de top 5 staat dan kun je er toch gewoon mee kappen…? Dat haal je toch niet meer in?
Echt knap ook dat ze nog steeds die huge ass veren op hebben, zal wel wat wegen
haha jawel sta je daar straks na 50 uur dansen met je bosje bloemen
de laatste minuten en dan deze saaie niet-live muziek?? ome sjon ik dacht dat je nou wel wat verstand had gekregen van programma’s opbouwen??
edit: 2 zielen 1 gedachte @Roguee
ben er dus weer meide! What did i miss